طرح گشت خانه به خانه برای جمع‌آوری کتاب‌های اهدایی بهبهانی‌ها

خورنا: فرماندار بهبهان گفت: طرح گشت خانه به خانه جهت جمع‌آوری کتاب‌های اهدایی مردم با مساعدت نیروهای هلال احمر و ناحیه مقاومت بسیج در این شهرستان انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، فرهاد باذلی‌محبوب امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان اظهار کرد: برنامه‌ای با شاخص‌هایی مشخص در سه موضوع زیربنا، تعداد کتاب‌ها و تعداد اعضای کتابخانه‌ها در استان برای سال جاری تدوین شده که تمام دستگاه‌های اجرایی و مردم باید تلاش کنند که تا پایان سال ۹۱ این شاخص‌ها در بهبهان محقق شده و عقب نمانیم.

وی افزود: مردم بهبهان، مردمی کتاب‌دوست و کتابخوان بوده که همواره از کتاب استقبال کرده و مطالعه را در برنامه روزانه خود قرار می‌دهند، به همین دلیل شایسته است برنامه‌های مناسبی برای آنان و ارتقای فضاهای کتابخوانی در سطح شهرستان اجرا شود.

فرماندار بهبهان در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان تصریح کرد: کتابخانه‌های عمومی امام خمینی(ره) آموزش و پرورش، کانون فرهنگی هنری مسجد الزهرا(س) کوی فرهنگیان و کانون فرهنگی هنری بانوان باید به صورت مشارکتی و با همکاری اداره امور کتابخانه‌های بهبهان راه‌اندازی شوند.

وی از تغییر نام یک کتابخانه در بهبهان خبر داد و گفت: نام کتابخانه کوثر بهبهان به دلیل تشابه اسمی با کتابخانه کوثر اهواز به نام یکی از سرداران شهید بهبهان، مسعود پیشبهار تغییر پیدا کرد.

باذلی‌محبوب در ادامه خاطرنشان کرد:همچنین پیشنهاد اجرای طرح گشت خانه به خانه جهت جمع‌آوری کتاب‌های اهدایی مردم با مساعدت نیروهای هلال احمر و ناحیه مقاومت بسیج مصوب شده و اجرا می‌شود.

وی در پایان بیان کرد: مسئولان اداره امور کتابخانه‌ها باید طی نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه در راستای آگاه‌سازی مردم در راستای گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی، توسعه مطالعه مفید و شناخت کتابخانه‌های شهرستان تلاش کنند.