منتخب مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس یازدهم: تلاش‌ها برای مهار کرونا در حوزه انتخابیه با جدیت در حال انجام است

منتخب مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بخش جولکی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش‌ها برای مهار ویروس کرونا در این حوزه انتخابیه با جدیت تمام در حال انجام است.

حبیب آقاجری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خورنا اظهار کرد: در راستای مبارزه با شیوع ویروس کرونا، با پیگیری‌های به عمل آمده و با همکاری تمام دستگاه‌ها، ادارت، ارگان‌ها و سازمان‌ها اقدامات بسیار خوبی در سطح حوزه انتخابیه صورت گرفته است.

وی افزود: در این رابطه تولید آب ژاول مورد نیاز مراکز بهداشتی و درمانی شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه توسط منطقه ویژه در دستور کار قرار گرفته و علاوه بر آن تامین بخشی از نیاز کشور به این ماده ضدعفونی نیز در حال تأمین و توزیع است.

نماینده منتخب مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بخش جولکی در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: همچنین دستگاه‌های آتش‌نشانی منطقه ویژه و شرکت نفت امیدیه با شهرداری‌های شهرها برای انجام سمپاشی و ضدعفونی مراکز و وسایل حمل و نقل عمومی شهرهای حوزه انتخابیه در حال همکاری بوده و ضدعفونی و گندزدایی معابر و سطوح به صورت روزانه در حال انجام است.

آقاجری ادامه داد: در این رابطه بخش مهمی از بودجه مورد نیاز مراکز بهداشتی و درمانی حوزه انتخابیه برای خرید دستکش و ماسک توسط شرکت‌های مستقر در منطقه تأمین شده و علاوه بر آن خود مراکز بهداشت و درمان نیز اقدام به تأمین این اقلام کرده‌اند. همچنین باتوجه به تولید دستکش و ماسک در داخل کشور، پیگیری لازم برای تامین این اقلام به منظور رفع نیاز حوزه انتخابیه همچنان ادامه دارد.

وی متذکر شد: ضمن تشکر و قدردانی از فرمانداران حوزه انتخابیه، رؤسای بهداشت ودرمان، شهرداران حوزه انتخابیه و ریاست و مجموعه مدیران تابعه منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و مجموعه مدیران شرکت نفت و گاز امیدیه از همه مسئولان و کارکنان عزیز در رده‌های مختلف حوزه انتخابیه که با تلاش و جدیت و پیگیری مستمر گام‌های موثری در مقابله با این ویروس برداشته‌اند صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.

منتخب مردم حوزه انتخابیه در انتخابات مجلس یازدهم اضافه کرد: همچنین لازم می‌دانم با تشکر مجدد از همه شهروندان متعهد، به نوبه خود از تلاش‌های مستمر و دلسوزانه و متعهدانه همه‌ دست‌اندرکاران این جهاد فی سبیل‌الله تشکر و قدردانی صمیمانه ‌کنم. ان‌شاءالله به فضل الهی به زودی شاهد غلبه بر این ویروس وارداتی باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس این کارها را به صورت دورکاري انجام دادن ? ما که هر چی گشتیم ایشان را پیدا نکردیم. البته شما که یه طرفه هستید و نظر کسی را هم نميزنيد. شما که دسترسی دارید ، سلام مردم ماهشهر را به ایشان برسانید و بگید منتظر حضور شان در منطقه هستیم، بخدا گرفتاریم