تاکید مدیر کل مدیریت بحران خوزستان بر مدیریت منسجم در توزیع امکانات مقابله با ویروس کرونا

مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان با اشاره به منسجم نبودن توزیع لوازم مورد نیاز برای مقابله با ویروس کرونا گفت: با مدیریت توزیع می توانیم علاوه بر پوشش نیازهای استان به استان های دیگر نیز کمک کنیم .

به گزارش خبرگزاری خورنا کیامرث حاجی زاده شامگاه چهارشنبه ۱۴ اسفند ۹۸ در جلسه قرارگاه کنترل و مقابله با ویروس کرونا در اداره کل مدیریت بحران استان ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: برای ضدعفونی معابر و اماکن عمومی استان در حال حاضر بسیج خوبی صورت گرفته است و در اهواز و سایر شهرستانها علاوه بر امکانات موجود با استفاده از ۱۸دستگاه ماشین شستشوی چند منظوره و مه پاش مدیریت بحران استان این کار در حال انجام است.

وی یادآور شد: برای تامین آب ژاول تمهیداتی اندیشیده شده و سهمیه همه فرمانداران مشخص شده و نامه نگاری آن انجام شده تا آب ژاول مورد نیاز از سوی پتروشیمی کارون در اختیار فرمانداران قرار گیرد علاوه بر فرمانداران برخی کارخانجات و بیمارستان ها نیز درخواست آب ژاول داشتند که در اختیارشان قرار داده شد.

حاجی زاده گفت: کوچه ها و خیابان های فرعی که امکان ضدعفونی با ماشین آلات شهرداری میسر نبوده است با کمک گروه های جهادی سپاه و طلاب در حال ضدعفونی است.

مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان در پایان بیان کرد: با توجه به ذخیره ماسکی که در انبارهای مدیریت بحران برای مقابله با گرد و غبار داشتیم تاکنون بیش از ۳۰ هزار ماسک در میان دانشگاه های علوم پزشکی و بیمارستانهای استان توزیع شده و بیش از ۱۵هزار ماسک دیگر نیز به دستگاه های خدمات رسان داده شده است.