سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر داد:

تعطیلی مراکز تجمع فرهنگی و سینمایی خوزستان به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا؛ مسابقات ورزشی بدون تماشاچی برگزار می‌شوند

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: بر اساس چهارمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و در راستای کاهش خطر احتمال شیوع کرونا؛ تمامی مراکز تجمع فرهنگی و سینمایی در سطح استان خوزستان از قبیل سینماها، کنسرت ها، تئاتر ها و... تا تاریخ ۱۶ اسفندماه ۹۸ تعطیل و کلیه مسابقات ورزشی بدون تماشاگر برگزار میگردد.

به گزارش خبرگزاری خورنا دکتر فرهاد ابول نژادیان امروز جمعه ۹ اسفند ۹۸ در جمع خبرنگاران ضمن اعلام این خبر گفت: همچنین تمامی اماکن متبرکه زیارتی استان تا اطلاع ثانوی غیر قابل دسترسی و زیارت و ادای سلام و احترام با عبور از صحن متبرکه این بزرگواران با زدن ماسک و شستشوی دست قبل از ورود و با هدایت خدام و بدون توقف امکان پذیر میباشد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: در جایگاه های سوختگیری(بنزین و گاز) نیز تنها متصدیان جایگاه ها با رعایت نکات بهداشتی؛ مجاز به استفاده از دستگیره نازل هستند و شهروندان گرامی تماسی با نازل ها، نباید داشته باشند.

ابول نژادیان در پایان گفت: از هم استانی های گرامی درخواست میشود تا جهت پیشگیری از احتمال ابتلا به این بیماری؛ ضمن رعایت بهداشت فردی، حدالمقدور از حضور در اماکن عمومی پرهیز نمایند.