نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی

حرکت اندیمشک در مسیر سازندگی آغاز شده است

به گزارش خبرگزاری خورنا از اندیمشک، همایش بزرگ مردم شهرستان اندیمشک به مناسبت شکرانه حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

فریدون حسنوند در این مراسم با اشاره به این که جشن شکرانه یک جشن، پیروزی نیست، اظهار داشت: مراسم همانگونه که از نامش پیداست، مراسم شکرانه حضور است.یعنی شکر به درگاه خداوند به واسطه داشتن مردمی آگاه،همیشه در صحنه، دلاور و هوشیار که در دوران تهدید، تحریم ها و شایعات برخی ویروس ها و با وجود برخی ناامنی ها حماسه ای خلق کردند تا نام مردم اندیمشک با عنوان مردمی همیشه در صحنه با مشارکت بالا در انتخابات در تاریخ انقلاب ثبت شود.

وی با بیان این که انتخابات حماسه ای که لبیک بود به سید و مقتدای انقلاب و این لبیک رضایت و لبخند بر لبان رهبر معظم انقلاب نشاند، افزود: حماسه شما دشمن را از توطئه در ایران و اندیمشک مایوس کرد،حماسه شما حماسه ی آگاهی و رشد و بلوغ بود،حماسه ی شما حماسه وحدت، برادری،صفا و صمیمیت بود، حماسه ی شماحماسه ای برای سازندگی و عمران بود، حماسه مردم ما ادای تکلیف قانونی شرعی و انقلابی بود.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی حضور مردم در انتخابات را خط بطلانی بر توطئه ها، تحریم ها و تهدید های دشمن دانست و عنوان کرد: این همایش، همایش جشن پیروزی نیست. این همایش وحدت ایست که پس از حضور آگاهانه، به شکرانه حضور توسط همه مردم برگزار شده است و این جمعیت و دوستان و حاضرین در همایش امشب تنها رای دهندگان به حسنوند نیستند، بلکه همه مردم در کنار هم پس از یک رقابت سالم جشن حضور آگاهانه خود را می گیرند.

وی با بیان این که حماسه ای که شما آفریدید، بدهی ما به حاج قاسم برای اقتدار ایران و نظام بود، خاطر نشان کرد: اگر حاج قاسم ها نبودند امروز این امنیت، این آرامش، این همایش و این انتخابات ها نبود و ما جمع شدیم تا بگوییم بدهکار به شهدا و انقلاب، و طلبکار از استکبار هستیم و اگر ما موفق شدیم، یقینا به دلیل توکل بر خدای بزرگ، توسل به اهل بیت و نگاه شهدا به تک تک ما بود.

حسنوند حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات را نتیجه ی دعاها و نذری ها و جوشن کبیر و صغیر خواندن ها، زیارت عاشوراها و دعای توسل ها دانست و بیان کرد: حضور پرشور شهروندان در پای صندوق های رای نتیجه صلوات هایی بود که مردم برای وحدت، آرامش، اتحاد و موفقیت اندیمشک نذر کردند و معجزه ی انتخابات معجزه ی اشک و نذری و فداکاری بود که مردم ما در کوچه و خیابان، شهرها و شهرک ها، بخش ها و روستاها با هم خلق کردند.

وی افزود: فراموش نکنیم،آخرین همایش ما در دوران تبلیغات انتخاباتی در همین مکان مردم دو ساعت در زیر باران ماندند و تکان نخوردند.همان شب اراده آهنین این مردم برای خلق حماسه مشخص بود.خواهران ما در طی این ایام مانند شیر می غریدند و دفاع می کردند،اما با نجابت و استوار.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از حضور در تمامی اقشار اجتماعی در عرصه انتختابات ، خاطر نشان کرد: بزرگان شهر صبوری کردند و نجابت به خرج دادند. بزرگانی که جای جای این شهر حماسه آفریدند.اما مهم تر از همه ی اینها انرژی هسته ای اندیمشک بود که خود را نشان داد، آن هم جوانان، پرشور،باانگیزه، انقلابی، شجاع، غیور و دلاور اندیمشک بود.جوانانی که نشان دادند آمده اند که بمانند و راه را برای آیندگان نیز باز خواهند کرد.

وی با تصریح بر این که باید به خود ببالیم و بنازیم، گفت: در میان اینها کودکان و نونهالانی بودند که پویش ها راه انداختند، عکس ها گرفتند، شعرها خواندند و بزرگان را به حضور و حماسه دعوت نمودند.و همه در کنار هم این حضور آگاهانه را خلق کردند. باید خدا را برای داشتن چنین مردمی شاکر باشیم و به مسئولان بگوییم اندیمشک مظلوم با دهها مشکل می جنگد، اما در انتخابات سربلند شد و حماسه خلق کرد. باید درمقابل آنها مسئول باشند، به دغدغه های آنان اهمیت دهند، و با خدمت، وفادادریِ خود را نشان دهند.

حسنوند با تقدیر از تلاش نهاد های مسئول در برگزاری انتختابات، عنوان کرد: در انتخابات هیئت های اجرایی، هیئت نظارت و هیئت بازرسی تلاش کردند، در کنار اینها اعضای شورای تامین، استان و استاندار محترم و زحمتکش و اندیمشک دوست، و فرماندهان سپاه،فرماندهان نیروی انتظامی،دستگاه قضایی، فرماندهی ارتش در استان، و در شهرستان دستگاههای قضایی،فرماندار دلسوز و پر تلاش، فرماندهی سپاه،فرماندهی نیروی انتظامی ، مسئولین قضایی، مسئولان اطلاعات و دستگاه امنیتی و به ویژه دادستان پرتلاش که در تمام صحنه ها در روز انتخابات حاضر بود تا جلوگیری کند از برخی بی اخلاقی ها، زحمت بسیاری کشیدند تا انتخابات به بهترین شکل ممکن برگزار شود، باید قدردان این عزیزان بود و تشکر کرد.

وی خاطر نشان کرد: اما باید از شورای محترم نگهبان و اعضای محترم فقیه و حقوقدان و اعضای هیئت اجرائی و هیئت نظارت استان ، تشکر کرد.شما بودید که بر مبنای حق و قانون و با همه پرونده سازی ها نگذاشتید حق زیر پا برود و فرزند این شهر راهش بسته شود، مطئنا شما آخرت خودتان را برای دنیای کسی به خطر نمی اندازید.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که مردم در مناطق مختلف این شهر حماسه ها آفریدند، آرای اندیمشک دارای پیچیدگی و ظرافت خاصی هستند، ادامه داد: در برگه رای همه سلایق، اقشار، گروهها، محلات، مناطق و طوایف این شهر، نام فرزند کوچک و خادمش حسنوند بود و نشان داد تهمت ها، تخریب ها،سنگ اندازی ها، کارشکنی ها شبنامه ها و کلیپ ها تاثیری ندارد چون مردم ما آگاه و بصیر هستند.

وی با بیان این که گوشه گوشه ی شهر پیامهایی دارد و باید به برخی ها گفت آنها که به ظاهر نام محروم دارند بالاترین رای را به فرزند شهرشان حسنوند دادند، افزود:در همه نقاط نام حسنوند به عنوان برگزیده شهر مشهود بود و ما از همان ساعات اول با حضور مردم احساس کردیم این دوره با تمام دوره ها متفاوت است. چراکه مردم آگاهانه و شجاعانه پای صندوق آمدند و به دور از حواشی انتخاب خود را در صندوق های رای انداختند.

حسنوند با اشاره به این که بسیاری از طوایف شاید به فامیل خود رای ندادند و به حسنوند رای دادند، بسیاری از سیاسیون به همفکران خود رای ندادند و حسنوند را انتخاب کردند، تصریح کرد: من اینها را می گویم تا ذهنیت نسبت به برخی ها پاک شود.

وی با اشاره به این که شاید فکر می کنید فقط ما و شما در صحنه بودیم، خاطر نشان کرد: چه آنهایی که در صحنه بودند و چه آنها که نبودند نزدیکترین اقوامشان، مانند برادر، خواهر، پدر و مادرشان به حسنوند رای دادند. برخی از کاندیداها ناچارا بیانیه حمایت دادند اما خود و خانواده و اقوامشان نام حسنوند را نوشتند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با بیان این که شما بدانید بسیاری از افراد که کنار رفتند شاید دستی بالا بردند اما همه خانواده ی آنها به فریدون حسنوند رای دادند، گفت: در یک هفته آخر تبلیغات همایش های ما یک موج قدرت بود، اما برخی روزها بنده بیست جلسه طایفه ای، گروهی و محله ای داشتم با کسانی که دیگران فکر می کردند به آنها رای می دهند.اما همه به حسنوند رای دادند.

وی با اشاره به این که این ها را می گویم تا بدانید و دشمنی نکنید و نگویید دیگران با ما نبودند.چوت اطلاعات پشت صحنه نزد من است، ادامه داد: شما فکر نکنید آن ها با ما نبودند، به موقع می گوییم چه کسانی چگونه فداکاری کردند و کنار شما ایستادند. دلهایتان را نسبت به بعضی ها پاک کنید. از اول هدف ما همین بود. هدف ما وحدت و یکی شدن بود.

حسنوند با اشاره به این که در این دوره ستاد های ما خودجوش، مردمی و با امکانات مردم رایگان در اختیار ما قرار گرفت. در کوی لور، الوار، مرکزی و اندیمشک، این ها ارزشمند و گران بهاست، افزود: از کاندیدهایی که از بنده حمایت کردند، از گروههایی که از بنده حمایت کردند، از همه اقشار و اصناف تشکر می کنیم، از همه طوایف عزیز تشکر می کنم.

وی با بیان این که برخی می خواستند بگویند حسنوند ولایی و انقلابی نیست و از شهدا فاصله گرفته است، خاطر نشان کرد: اما دیدید که خانواده های شهدای مدافع حرم مردانه کنار شما ایستادند و با اعتبار و آبروی خود از فرزند این شهر حمایت کردند.این یعنی حسنوند هیچ فاصله ای با انقلاب،نظام و شهدا ندارد.

وی با بیان این که خیلی از روحانیون عزیز قصد سخنرانی برای بنده داشتند و مانع سخنرانی خیلی از روحانیون معظم شدم، گفت: از کسانی که منازل و وسایل نقلیه خود را در اختیار ما گذاشتند تشکر می کنم. تشکر می کنم از کسانی که برای ما جلسه گرفتند و عذرخواهی میکنم از کسانی که نتوانستم در منزلشان جلسه بگذارم و دستشان را می بوسم.از سادات عزیز که خود میزبان بودند و نتوانستم برخی جلساتشان را بروم، حرکت ما برکتش از وجود شما سادات است.

حسنوند جشن شکرانه را آغاز یک حرکت بزرگ و نهضت به نام وحدت ملی و سازندگی توسط همه مردم دانست و عنوان کرد: ما بخشی از راه را پیمودیم، امابخش اعظم راه پیش روی ماست. امشب آغاز حرکتی برای چهارسال است که خواسته شما که اشتغال است محقق شود.خواسته شما که عمران و آبادانی است، محقق شود.خواسته شما که سربلندی شهر است محقق شود.

وی با بیان این که ما امروز در یک مسیر جدید قرار گرفته ایم، این مسیر به حضور همه ما و شما نیاز دارد، تاکید کرد: هرکس شهر اندیمشک و مردمش را دوست دارد، هرکس اشتغال فرزندان شهر را دوست دارد، هرکس عمران و آبادانی، وحدت، سربلندی، قهرمان بودن فرزندان این شهر و بدست گرفتن منصب توسط فرزندان این شهر را دوست دارد باید به این نهضت بپیوند و قطار توسعه ی اندیمشک را حمایت کند.

وی بیان کرد: امروز عشق به اندیمشک در وحدت و سازندگی است، مردم عزیز اندیمشک، بیش از گذشته در کنار هم باشید. برادران و خواهران قدری سیاست زدگی اندیمشک را کم کنیم، هر چیزی را سیاسی نکنیم و مانند شهرهای توسعه یافته به فکر عمران و آبادی باشیم.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم عزیز از فردای روز انتخابات (شنبه) ما جلسات پیگیری عمران و آبادی شهر را شروع کردیم، همین دیشب جلسه با مسئولان پتروشیمی کیمیا در دفتر بنده بود تا کارهای آن سریعا انجام گردد. طی روزهای آینده جلسه با مسئولان وزارت نفت برای پتروشیمی هلدینگ و تسریع بخشیدن به آن خواهد بود، چند روز آینده برای فولاد با مسئولان جلسه خواهم داشت، چند روز آینده پالایشگاه کلنگ زنی خواهد شد، چند روز دیگر دهها پروژه شهر افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به این که از روز شنبه کار را شروع کرده ایم، گفت: چون قرار است کمربندها و پوتین ها را ببندیم و تلاش کنیم تا در پایان چهارسال شرمنده مردم نشویم، مسئولین اندیمشک توجه کنند، هرکس خادم است و زحمتکش قابل تقدیر. اما اگر کسی ناتوان است جای او در اندیمشک نیست. این مردم در سرما و گرما و باران و شب و روز دویدند، اگر مسئولی احترام این مردم را نداشته باشد یقینا جای او در این شهر نیست.

حسنوند با بیان این که ما فقط نوکر مردم هستیم، نه ارباب و رئیس مردم، مسئولین خدمتگزار هم بدانند مردم این شهر شما را دوست دارند و قدردان زحمات شما هستند، اما مشکلات این شهر بیست ساعت تلاش و دوندگی می خواهد، تصریح کرد: در ارتباط با برخی رفتارها بگویم، کسانی که مسئولیت دارید اگر می توانید صادقانه اعلام کنید، اگر نمی توانید نیز صادقانه بگویید مردم را پاسکاری نکنید، به مردم دروغ نگویید که حسنوند گفت این را بردار، آن را بذار، این کار را بکن.

وی عنوان کرد: بدانید حسنوند به تمام مردم عشق دارد، در شان حسنوند نیست بگوید فلان نگهبان عزل و کارگر اخراج یا جابه جا شود، اگر مسئولی چنین کند، عادل نیست و در حق مردم و بنده و خود ظلم کرده است، بدانید حسنوند در هیچ اداره ای نماینده ندارد و خانواده اش ارتباطی با ادارات ندارد و در مسائل شهر دخالت نمی کنند، حسنوند خودش با مردمش ارتباط دارد دفترش با مردم ارتباط دارد.

حسنوند با اشاره به این که مردم این شهر یک نماینده دارند و آن هم فریدون حسنوند است. هیچکس نماینده ی حسنوند نیست، تاکید کرد: شما دیدید در انتخابات من به همه احترام گذاشتم به کسی بد نگفتم اسم همه را با ادب و احترام آوردم.تا روز آخر هم سعی کردم هیچ گونه رفتار بدی نداشته باشم.اما از قدیم گفته اند دوستی بی جهت دیدیم، اما دشمنی بی جهت ندیدیم.

وی با بیان این که من با دادستان عزیز ، رئیس محترم دادگستری و اعضای شورای تامین چند حرف دارم، گفت: اندیمشک بالاترین مشارکت و کمترین تنش را داشته است. اندیمشک سفید سفید است و هیچگاه برای انقلاب قرمز نیست، اندیمشک برای نظام و رهبری سفید است. در بین این صحنه های زیبا برخی بی اخلاقی ها رخ داد به زن و دختر مجرد من بد گفتید اشکال ندارد. به نزدیکانم تهمت زدید،اشکالی ندارد و شکایتی ندارم. و می بخشم.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی افزود: اما از قدیم گفته اند جاده دوستی دو طرفه است. نمی شود من بگویم نوکرم و شما فحش دهید.نمی شود من بگویم در خدمتم و شما سنگ بزنید. نمی شود من دوستی کنم و شما دشمنی کنید. اگر قرار باشد جاده ای عشق دوستی محبت و سازندگی باشد باید دوطرفه باشد.

حسنوند ادامه داد: اما به هرحال من دست دوستی ام را باز هم به سوی همه دراز می کنم و می گویم این شهر متعلق به همه ماست.این جوانان به شغل نیاز دارد. این مردم به آرامش و امنیت نیاز دارند، اگر ما کمک نکنیم آه این جوان ها و مردم دودمانمان را خواهد سوخت. حسنوند و دوستانش دست دوستی دراز کرده اند. طرفداران محترم کاندیداها دفتر من متعلق به شماست، بیت الزهرا متعلق به شما می باشد. شما در قلب ما جای دارید.

وی با اشاره به این که دل ما و قلم ما و قدم ما متعلق به شماست، اما مراقبت کنید برخی از سیاسیون بازهم شما را وسوسه نکنند و باتوطئه ما را از هم جدا نکنند. شما به بنده فحش دادید ، من گذشتم، خاطر نشان کرد: چرا باید پدر شهید مدافع حرم، پدر شهید رحیمی منش که یک پیرمرد است چاقو بخورد و کمرش چند بخیه بخورد؟ چرا باید به منزل یک فرد مومن حمله کنید و به دروغ بگویید صندوق در خانه مخفی کرده اند و فیلم بگیرید و به دنیا مخابره کنید؟ چرا زن و بچه ی خانه را کتک بزنید؟ چرا باید به یک دختر محجبه در کنار مسکن مهر سیلی زده شود؟دچرا ماشین یک جوان که تمام سرمایه اش بوده و آمده است به عشق نظام و کشورش رای بدهد را له کنند و خودش را کتک بزنند؟ چرا باید همین امروز با ماشین از روی یک نفر رد شوند و در بیمارستان بستری شود.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با بیان این که مردم به من اعتراض کردند که تو اسم می آوری و دوستی می کنی اما آنها بد می کنند، تصریح کرد: ما مردم اندیمشک همه با هم هستیم. تنها ده بیست نفر آدم هستند که نمی خواهند این شهر آرام باشد، ما تقاضا داریم دستگاهای امنیتی، قضایی و انتظامی رسیدگی کنند.

وی با اشاره به این که پدر اولین شهید مدافع حرم اندیمشک چاقو بخورد ننگ نیست؟ دختر مسلمان سیلی بخورد ننگ نیست؟ به خانه مردم به زور حمله کنند ننگ نیست؟ ماشین جوان خرد شود ننگ نیست؟ باید به این چیزها پایان بدهیم، گفت: این جشن را ببینید، بیش از بیست هزار نفر جمع شده اند. اینها همه وحدت و عمران و آبادی می خواهند.

حسنوند با اشاره به این که من بنا دارم با مسئولین در این چند روز شهر را برای عید زیباسازی نماییم، رنگ کاری، گل کاری، آسفالت و زیباسازی کنیم، ما چندین جشن و میلاد داریم و مردم در عید باید شادی و نشاط داشته باشند، افزود: ما جز اولین شهرها بودیم که برای حاج قاسم مراسم گرفتی، تجمع کردیم و عزاداری کردیم، مردم ما همواره عاشق نظام، انقلاب و کشورشان بوده اند و هستند.

انتهای پیام/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • مولا 20 ساله داري ميگي ما كه جز همون خرابه اي كه تحويلت داديم چيز جديدي نمي بينيم