یک خوزستانی برترین فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی کشور شد

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی خوزستان، براساس ارزیابی صورت‌گرفته از سوی فرمانده یگان حفاظت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، به عنوان فرمانده برتر کشور در سال 1398 انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری خورنا و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان، برابر ارزیابی‌های صورت‌گرفته توسط سرتیپ دوم پاسدار امیر رحمت‌الهی از عملکردهای انجام‌شده در طول سال ۱۳۹۸ از فرماندهان یگان‌های حفاظت سراسر کشور، سرهنگ رامین مکناوی فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی خوزستان، به عنوان فرمانده برتر کشور در سال ۹۸ انتخاب شد.

بر همین اساس، در همایش تخصصی فرماندهان یگان حفاظت میراث فرهنگی کشور که با حضور علی‌اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، معاونان وی، سرتیپ دوم پاسدار امیر رحمت‌الهی فرمانده یگان حفاظت وزارت میراث فرهنگی و جمعی از مسئولان در سالن همایش‌های این وزارتخانه در تهران برگزار شد، سرهنگ رامین مکناوی لوح تقدیر خود را از وزیر میراث فرهنگی دریافت کرد.

در متن لوح تقدیر اهداشده از سوی رحمت‌الهی خطاب به مکناوی آمده است: « بی‌شک یکی از مقوله‌های موردتوجه در عملکرد و کارآمدی دستگاه‌های دولتی، حاصل دقت، سرعت و صحت عمل کارکنان آن مجموعه بوده که اثربخش شدن فعالیت‌های نظام اداری و رضایتمندی مردم و خداوند متعال را درپی خواهد داشت.

باعنایت به تلاش‌های دلسوزانه و به پاس همکاری صمیمانه جنابعالی در اجرای سیاست‌های راهبردی یگان حفاظت که با بهره‌گیری خردمندانه و آمیخته با تجربه ضمن تعامل مؤثر و همه‌جانبه، زمینه تحقق اهداف عالی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را فرآهم کرده و در راستای صیانت از آثار تاریخی ـ فرهنگیاین مرز و بوم گام‌های مؤثری برداشته‌اید، مراتب قدردانی خود را ابراز می‌نمایم.

امید است با اتکال به حضرت باری‌تعالی و بهره‌مندی از الطاف امام عصر (عج) در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه عرصه‌های زندگی موفق و مؤید باشید.»