برگزاری جلسه شورای سلامت شهرستان مسجدسلیمان

به گزارش خبرگزاری خورنا شهرستان مسجدسلیمان ؛ جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی در روز یکشنبه ۴ اسفند به ریاست جناب آقای مهندس اردوان قنبری بیرگانی معاون محترم سیاسی و اجتماعی فرماندار، در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

در این جلسه مهندس قنبری ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود ؛ سلامت مردم خط قرمز ما است ، بدون شک حفظ سلامت تک تک شهروندان عزیزمان برای ما حائز اهمیت فراوان است.

معاون فرماندار مسجدسلیمان گفت: خوشبختانه تاکنون مورد مثبتی از ویروس کرونا در شهرستان مسجدسلیمان مشاهده نشده است و از مردم شریف و عزیزمان میخواهیم که به شایعات منتشرشده در فضای مجازی توجهی نکنند و ضمن حفظ خونسردی و آرامش ، با رعایت بهداشت فردی و اجتماعی به ویژه اجتناب از دست دادن و روبوسی  و همچنین شستشوی مرتب دستها با آب و صابون مایع ، از ابتلای به ویروس کرونا پیشگیری  نمایند.

وی افزود : طبق نظریه کارشناسان این زمینه ، بهترین راه پیشگیری از شیوع و گسترش این ویروس ، رعایت بهداشت فردی و خود مراقبتی می باشد.

در ادامه دکتر علی سرمست رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان و خانم دکتر شمی پور رئیس مرکز بهداشت شهرستان ، ضمن ارائه گزارش عملکرد دستگاه خود،به بیان شرح وظایف دیگر دستگاه ها در زمینه پیشگیری از بروز ویروس کرونا پرداختند و عنوان نمودند که خوشبختانه تاکنون مورد مثبتی درباره ویروس کرونا در سطح شهرستان گزارش نشده و از مردم فهیم  و آگاه شهرستان خواستاریم که به شایعات اهمیتی ندهند  و در کمال آرامش و با حفظ خونسردی ، اصول خود مراقبتی بهداشتی توصیه شده از سوی کارشناسان وزارت بهداشت نظیر شستشوی مرتب و صحیح دستها و اجتناب از دست دادن و روبوسی را رعایت نمایند.