ظاهری رفت؛ ورناصری آمد

✍:روح الله شریعتی

?شکست انتخاباتی علی عسکر ظاهری هم خوشحالم نمود و هم ناراحت.خوشحال،به این خاطر که ترکیب مجلس فعلی که مملو از پایداری ها،تندروها و طرفداران محمود احمدی نژاد است با منش و روحیاتِ عسکر ظاهری،جور در نمی آمد.ناراحت به این خاطر که حوزه مسجد سلیمانِ بزرگ، یک نماینده سالم را از دست داد.

?ظاهری به تمام معنا نماینده ای بود که به آزادی بیان اعتقاد داشت و علیرغم بسیاری از نمایندگان حتی یک بار هم برای اهالی قلم و رسانه،ایجاد دردسر ننمود.چندین کانال و سایت در چهار شهرستانِ حوزه مسجدسلیمان بر علیه او می نوشتند ولی این بشر،خم به ابرو نیاورد.

?مهم تر از همه کارنامه عسکر ظاهری در چهار شهرستان بوده که کار را برای نماینده بعد دشوار می کند.ظاهری،در دوره تحریم و نبودِ پول نمره قابل قبولی در کارنامه خود ثبت نمود.

?ضمن تبریک به سرهنگ ورناصری،امیدوارم روحیه انتقاد پذیری و قدرت تحملِ عقیده مخالفش،همچون ظاهری بالا باشد و با اهالی رسانه مهربان باشد و معتقد باشد؛رسانه ها چشمانِ بیدار جامعه هستند.

?در پایان مشاهده خواهیم نمود آیا رسانه هایی که تمام تقصیرها و کوتاهی های چهل ساله را به گردن ظاهری و تیمش انداخته بودند آیا به نقد عملکرد ورناصری نیز خواهند پرداخت یا آنجا که صحبت از منافع باشد این دیالوگ حاکم خواهد بود:”ولش کن بابا صلاح نیست اینو بنویسی.”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *