با حضور معاونت راهبري برق حرارتي كشور:

خلیل محمدی به عنوان مدیرعامل جدید نیروگاه رامین اهواز منصوب شد

در آیینی با حضور معاون راهبری شركت مادر تخصصی تولید برق حرارتی و مدیر كل حراست و امور محرمانه این صنعت خلیل محمدی به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره نيروگاه رامین اهواز منصوب و از خدمات ناصر محمدی مدیر عامل پیشین اين مجموعه صنعتي تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری خورنا در این مراسم که در محل نیروگاه رامین اهواز برگزار شد عبدالرسول پیشاهنگ معاون راهبری تولید برق حرارتی کشور ضمن تقدیر از خدمات شایسته ناصر محمدی مدیر عامل پیشین این نیروگاه اظهار داشت: استان خوزستان سرزمین مقدسی است که شهدا و ایثارگران زیادی را در خود دیده و خرسندیم که نیروگاه رامین طی ۴۰ سال فعالیت مستمر خود توانست با تولید این انرژی انرژی حیاتی نقش مهمی را در ایجاد و توسعه زیرساخت های استان خوزستان ایفا نماید.

وی نیاز شبکه سراسری برق کشور در همه فصول سال به تولید برق این نیروگاه را نشان از اهمیت این مجموعه تولیدی در صنعت برق دانست و گفت: در فصل تابستان و پیک مصرف برق در شرایطی که اکثر نیروگاه های برق آبی از مدار خارج می باشند نیروگاه به رامین فشار مضاعفی وارد می شود و به همین دلیل همیشه قدردان تلاش ها و همت والای کلیه کارکنان و مدیران این مجموعه هستیم.

پیشاهنگ با اشاره به تخصص ها و تجارب ارزشمند کارکنان نیروگاه رامین در بخش‌های مختلف از پتانسیل این نیروگاه به منظور ایجاد یک مرکز آموزشی – تخصصی در صنعت برق. کشور خبر داد و افزود: کشورهای غربی همواره سعی نمودند کشورمان را در همه زمینه‌ها مورد تحریم خود قرار دهند و ما نیز سعی نمودیم با تلاش و تمرکز بر استعدادها و توانمندی های خود، نیازها و چالش های فنی – مهندسی در صنعت برق را مرتفع نماییم.

معاون راهبری تولید برق حرارتی کشور توجه به اقتصاد مقاومتی و اعتماد به تولیدکنندگان داخلی و شرکتهای خدمات مهندسی ایرانی را مهمترین راه برون رفت و کلید توسعه و پیشرفت کشورمان به ویژه در صنعت برق دانست و بر اهتمام مدیران و کارکنان خلاق صنعت برق در این خصوص تاکید نمود.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای خلیل محمدی مدیرعامل جدید این نیروگاه، قانونمداری، تعامل با مسئولان استانی ، مشورت با مدیران صنعت برق، صیانت از محیط زیست، افزایش سطح آمادگی واحدهای تولید برق، کاهش خروج های اضطراری واحدهای تولید برق و همچنین بهبود راندمان واحدهای نیروگاهی را مهمترین برنامه و انتظار خود از مدیریت جدید عنوان نمود.

ناصر محمدی مدیرعامل پیشین نیروگاه رامین نیز به ارائه گزارشی از دستاوردها ، وضعیت واحدهای تولیدی، اقدامات انجام شده و پتانسیل این نیروگاه در بخش های مختلف پرداخت.

وی ضمن تقدیر از همکاری و همدلی مجموعه نیروگاه رامین، تولید پایداری این انرژی حیاتی را مرهون همت و تلاش کلیه کارکنان و مدیران این نیروگاه دانست و با اشاره به پتانسیل این نیروگاه اظهار امیدواری نمود با حضور مدیریت جدید شاهد بهبود عملکردها، تولید پایدار انرژی برق و استمرار خدمت رسانی به مردم باشیم.

خلیل محمدی مدیر عامل جدید این نیروگاه ۱۸۵۰ مگاواتی نیز به بیان اهداف و برنامه‌های خود به منظور تقویت این نیروگاه پرداخت و با یادآوری مسیر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مسئولیت پذیری و تعهد به آرمانهای کشور عزیزمان اظهار داشت: خدمت در سرزمین خوزستان که یادآور حماسه و ایثار ملت شریف ایران اسلامی است آرزو و توفیقی است که نصیب اینجانب شده و امیدوارم با همت همدلی وهمکاری همه مجموعه نیروگاه رامین بتوانیم دین خود را به این سرزمین و مردم آن ادا نمایم.

منبع: روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز