مدیرکل مدیریت بحران خوزستان عنوان کرد:

پیش بینی بارندگی تا ۳۰ میلیمتر در اهواز؛ قطعا دچار مشکل پس زدگی فاضلاب خواهیم شد.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: برطبق پیش بینی هواشناسی ۲۵ تا ۳۰ میلی‌متر بارندگی در اهواز خواهیم داشت که قطعا با این بارش دچار مشکل پس‌زدگی فاضلاب خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار خورنا از اهواز کیامرث حاجی زاده شامگاه چهارشنبه ۳۰ بهمن در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران خوزستان ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: از آنجایی که نقاط بحرانی اهواز در هنگام بارندگی مشخص می‌باشند لذا ماشین آلات شهرداری باید از هم اکنون در این نقاط مستقر و برای مقابله با هرگونه آبگرفتگی و پس زدگی فاضلاب آماده باشند.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان یادآور شد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی روز پنجشنبه و همچنین ورود یک سامانه بارشی جدید از یکشنبه هفته آینده به کشور که منجر به ریزش بارشهای سنگینی در حوضه‌های آبریز استان خوزستان خواهد داشت این جلسه اضطراری به منظور آمادگی و هماهنگی‌های بیشتر در سطح استان تشکیل شده است.

وی در پایان ضمن انتقاد به عدم حضور برخی مدیران دستگاهها در جلسات اضطراری مدیریت بحران گفت: در صورتی که مشخص شود اینگونه غیبت‌ها غیر موجه می‌باشند موضوع به مافوق مدیر مربوطه در خوزستان یا کشور اعلام خواهد شد.