با هدف اعمال حاکمیت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی صادر گردید:

مجوز ساخت کارگاه ساخت و تعمیر شناور شرکت پترو فلات اروند صادر شد

مجوز ساخت کارگاه ساخت و تعمیر شناور شرکت پترو فلات اروند در آبادان با تأیید اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و برابر با الزامات و مقررات ملی و بین المللی، توسط سازمان بنادر و دریانوردی بهمن ماه سال جاری صادر شد.

خورنا | هدایت اله ترحم: به گزارش خورنا به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ضمن اعلام این خبر بیان داشت: به منظور رعایت الزامات قانونی ناظر برساخت و بهره برداری از سازه ها و تأسیسات ساحلی و اخذ استعلامات لازم از مراجع ذیربط، حسب قوانین و مقررات جاری، مجوز ساخت کارگاه ساخت و تعمیر شناور شرکت پترو فلات اروند صادر گردید.

عادل دریس با اشاره به بند ۲۲ ماده ۳ فصل دوم آیین نامه سازمان بنادر و دریانوردی که بر لزوم اخذ مجوزهای لازم جهت احداث و بهره برداری از سازه های ساحلی و دریایی تأکید می کند، بیان داشت: این تمدید مجوز حسب اعمال حاکمیت در عرصه ی سواحل صورت گرفته و همه‌ی فعالان اقتصادی در حوزه ی سواحل و بنادر ملزم به رعایت قوانین و اخذ مجوز هر گونه فعالیت می باشند.

وی در ادامه افزود: ارگان ها و مراجع قانونی فقط می توانند به پروژه ها و تأسیساتی که مبادرت به اخذ مجوز نموده اند، تسهیلات ارائه نموده و از این مزیت برخوردار شوند.

یادآور می شود در راستای اعمال حاکمیت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی بر تمامی فعالیت ها در سواحل و به منظور ساماندهی سواحل استان خوزستان و همچنین عمل به مسئولیت اجتماعی برای پایداری و گسترش فرصت های اشتغال، مجوزهای لازم، پس از بررسی های کارشناسی توسط سازمان بنادر و دریانوردی صادر می شوند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *