اعلام حمایت ائتلاف سراسری وحدت از حبیب آقاجری در حوزه بندرماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندرامام خمینی

خورنا- ائتلاف سراسری وحدت در استان خوزستان از حبیب آقاجری در یازدهمین دوره انتخابات مجلس حوزه بندرماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی حمایت کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

*إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُکُمْ أَن تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَىٰ أَهْلِهَا*
ﺧﺪﺍ ﻗﺎﻃﻌﺎﻧﻪ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﻣﻰﺩﻫﺪ ﻛﻪ ﺍﻣﺎﻧﺖ‌ﻫﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ اهلش بسپارید.

نمایندگی مجلس شورای اسلامی، یک امانت بزرگ الهی است که بنا بر فرمان خدای حکیم باید به اهلش سپرده شود.

و اهل این امانت بزرگ الهی کسانی هستند که در مکتب حضرت روح‌الله «سلام الله علیه» رشد و پرورش یافته‌اند و هم اکنون در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خود را برای پذیرش این امانت الهی مهیا و آماده ساخته و قربتاً الی الله پا به میدان قبول این مسئولیت خطیر نهاده‌اند.

ائتلاف وحدت استان خوزستان، ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دعوت از همه مردم غیور و انقلابی، برای حضور همراه با بصیرت پای صندوق‌های رای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، به اطلاع شما مردم خوب، وفادار و همیشه در صحنه می‌رساند که پس از بررسی‌های لازم و مشورت‌های مورد نیاز، درحوزه انتخابیه بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام، جایزان، چمران، جولکی، زهره و شهرک طالقانی، برادر گرانقدر و انقلابی *حاج حبیب آقاجری* را به عنوان کاندیدای اصلح انتخاب و به شما مردم خوب حوزه انتخابیه معرفی می‌نماید.

امید است با تمسک به آیه شریفه «واعتصموا بحبل الله جمیعا و لاتفرقوا» دست در دست یکدیگر نهاده و با انتخاب آگاهانه خود به تشکیل مجلسی انقلابی، کارآمد و توانا مساعدت نموده و زمینه‌های خدمت و پیشرفت حوزه انتخابیه را مهیا سازیم.

ائتلاف وحدت استان خوزستان
بیست و یکم بهمن ماه هزار و سیصد ونود و هشت