لیست انتخاباتی مجمع جوانان خوزستان منتشر شد/ محمد مدرسی و عبدالجبار یکتا سواری منتخبین

 

مجمع جوانان خوزستان در بیانیه ای لیست انتخاباتی خود را منتشر کرده است.

در این بیانیه آمده است؛ مجمع جوانان خوزستان متشکل از جوانان فعال و نخبه استان است که از دیرباز با مشی اصلاح طلبی و با هدف ارتقای شاخص های مردم سالاری در فضای سیاسی استان فعالیت می کردند و اینبار با هدف سیاستگذاری و تاثیرگذاری در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مجمع جوانان خوزستان را تشکیل دادند.

این مجمع پس از حدود ۹ ماه فعالیت مستمر و برگزاری ۶۰ جلسه مستمر و رصد شرایط جامعه و نیز کاندیداهای نمایندگی مجلس، بر آن شدند که از میان خیل کاندیداها افرادی را برگزینند که عزمشان در حل مشکلات مردم را پیش از جنجال های انتخاباتی به اثبات رسانده باشند.

مجمع جوانان خوزستان پس از مشخص کردن شاخص های یک نماینده شایسته؛ با تعدادی از داوطلیین انتخابات مجلس جلسه برگزار کرد که در این بین تعدادی از داوطلبین که با آنها نشست برگزارشده بود رد صلاحیت شدند.

در نهایت از بین گزینه های مانده در کارزار انتخابات، محمد مدرسی و عبدالجبار یکتا سواری با توجه به پاسخگویی به سوالات اعضای مجمع و مشی اصلاح طلبی که داشته اند به عنوان منتخبین این مجمع به مردم شریف اهواز، باوی، کارون و حمیدیه معرفی می شوند.

در پایان مجمع جوانان خوزستان از اقشار مختلف مردم و سلیقه های متفاوت دعوت می کند در این انتخابات حساس شرکت کنند و از افراد شایسته که قابلیت نمایندگی مردم سختی کشیده و قهرمان خوزستان را دارند، حمایت کنند.