آلبوعبادی کاندیدای حوزه بندرماهشهر: عربیت ما هویت ماست؛ آن‌ را برای کسب کرسی مسئولیت معامله نمیکنم

همشهریان عزیز
سلام علیکم
اینجانب عبدالحسن آلبوعبادی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه بندر ماهشهر می باشم.
از شما می خواهم به چند نکته توجه فرمائید:

۱.اینجانب فرزند شما ملت ایران، از قوم عرب هستم. افتخار می کنم از این قوم هستم و با افتخار با لباس عربی هم تردد می کنم و هم در انتخابات حضور دارم.

افتخار می کنم که یک ایرانی هستم و در کنار برادرانم از اقوام دیگر ترک و لر و کرد و بلوچ و فارس و دیگر اقوام در زیر سایه ولایت فقیه در این کشور عزیز زندگی می کنم.

هر کس از هموطنانم را که با لباس محلی می بینم خرسند می شوم بخصوص برادران بختیاری، که نسبت به لباس خود احترام خاصی دارند و جلوه ی با شکوهی به آنها می دهد. و این لباس های محلی نشان دهنده ی هویت ماست.

پس حضور من با این لباس فقط برای انتخابات یا قوم گرایی نیست. ابتدا از هر انسان با شرفی می خواهم قومیت و نژاد را برای رای دادن ملاک قرار ندهد، من شرم می کنم از قوم عرب بخواهم به من چون عرب هستم، رای دهند چرا که عربیت ما هویت ماست، و آن را مورد معامله و گدایی برای کسب کرسی های مسئولیت قرار نمی دهم.

عرب بودن آنقدر برای ما مهم و محترم است که آن را با قرار دادن چفیه بر سرمان، به عنوان تاج و افتخار فریاد می زنیم نه برای چهار رای این دنیا؛ و از کسانی که می خواهند قومیت گرایی کنند چه اینکه عرب ها را تحریک کنند چه علیه این قوم حرف بزنند، می خواهم مراقب جایگاه خود باشند و به خاطر سه چهار روز تبلیغات به شانیت این قوم محترم، آسیب نزنند و بدانند این عمل آنها تا ابد به عنوان لکه ی ننگینی بر پیشانی آنها و طرفدارانشان خواهد ماند.

۲. اینجانب به علت اینکه اعتقادی به اسراف و تبذیر در تبلیغات ندارم، و اینکه با هیچ کسی زد و بند نکرده ام، از هزینه های گزاف در انتخابات خودداری کرده و به مقدار پول خود قناعت کرده، و آن را برای تبلیغات هزینه کرده ام زیرا می دانم مقلب القلوب به سوی اصلح خداوند متعال است و همانگونه که نبی مکرمش را یاری رساند به متوکلین خودش نیز یاری خواهد رساند اگر آنچه در آن پا گذاشته اند به صلاحشان باشد.

پس ضعف تبلیغاتی اینجانب، ربطی به ضعف انگیزه نداشته و به مدد الهی علی رغم شایعه خناسان، و حسودان که از جهت اقبال مردم متدین به این جانب نگران شده اند، تا آخر در میدان هستم و به خدای لاشریک قسم می خورم که با هیچ کاندیدایی قول و قراری نگذاشته ام.

۳.اینجانب برنامه هایی دارم که قریب به ده برنامه برای حوزه انتخابیه و چهارده طرح ملی که قابلیت ارائه در مجلس را داشته باشند و تاییدیه شورای نگهبان را دریافت کنند آماده کرده ام که هر کدام از آنها در صورت تصویب و اجرا انقلابی در کشور ایجاد خواهد کرد و همه این طر ح ها با نگاه به عقب ماندگی های گام اول، تدوین شده که مطمئنا ما را در گام دوم با شتاب به شاخص های بالای مد نظر مقام معظم رهبری خواهد رساند.

۴.اینجانب به صورت مستقل و با اجازه بزرگانی چون شیوخ عشایر و به ویژه پدر ما و بزرگ عشیره جناب شیخ ابوجمال آلبوعبادی در انتخابات حاضر شده ام، تکلیف خود را رسیدن به این کرسی به هر طریق نمی دانم و فقط وظیفه دارم خود را به معرض انتخاب قرار دهم تا اگر برنامه های بنده به تایید مردم عزیز رسید آن را به عرصه ظهور برسانم و از همه می خواهم به برنامه ها رای دهید، اعتراضات بنزینی یک اعتراضات اقتصادی بود، و همه آن نتیجه انتخاب ما بود؛ پس خواهش می کنم درست رای دهیم و به برخی ها می گویم به جای تخریب امثال حقیر، و هزینه های گزاف، برنامه های خودتان رو بگوئید.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *