مدیر عامل آتش نشانی اهواز خبر داد:

مهار شعله های سرکش آتش در شکاره ۲ اهواز + تصاویر

مدیر عامل سازمان آتش نشانی اهواز از مهار آتش سوزی در کوی شکاره ۲ اهواز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خورنا ابراهیم قنبری ضمن اعلام این خبر توضیح داد: شب گذشته دوشنبه مورخ ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۹ و چهل و دو دقیقه خبر وقوع آتش سوزی در منزلی مسکونی واقع در کوی شکاره ۲ اهواز به اتش نشانی مخابره گردید.

وی ادامه داد: آتش نشانان پس از دریافت صدای آژیر ماموریت، بلافاصله خود را به محل آتش سوزی رساندند و فرمانده عملیات پس از بررسی میدانی نیروهای زبده آتش نشانی را وارده صحنه آتش سوزی کرد و دستور شروع به مهار آتش سوزی و نجات جان افراد گرفتار در درون آتش صادر نمود و گروهی دیگر از آتش نشانان نیز جهت جلوگیری از گسترش و سرایت شعله های آتش به منازل همجوار اقدامات پیشگیرانه را انجام دادند.

مدیرعامل آتش نشانی اهواز گفت: در این حادثه آتش نشانان با تمام توان خود توانستند در کوتاهترین زمان ممکن شعله های آتش را مهار و از سرایت آن به سایر اماکن مسکونی جلوگیری بعمل آوردند.

قنبری در پایان از تلاش و کوشش آتش نشانان تقدیر و تشکر کرد و از مردم محله که آتش نشانان را یاری کردند نیز تشکر و قدردانی بعمل آورد.

گفتنی است که در این حادثه یکی از آتش نشانان که در هنگام مهار آتش سوزی دچار مصدومیت تنفسی شده بود جهت درمان به بیمارستان اعزام شد.

تصاویر: