یک داوطلب نمایندگی انتخابات از حوزه انتخابیه اهواز؛

در غیاب بزرگان رد صلاحیت شده اصلاحات به صحنه آمدم/ دلیل رد صلاحیت اصلاح طلبان چه بود که فقط یک گروه خاص در انتخابات هستند/ پول های میلیاری تبلیغات گروه خاص از کجا آمده است/ برای رای آوری انتخابات را به سمت مسائل قومی و طایفه ای کشانده اند/ نماینده ای را انتخاب کنید که سطح دغدغه اش عوض کردن سرایدار نباشد

یک نامزد انتخابات در حوزه انتخابیه اهواز، باوی، کارون و حمیدیه با بیان اینکه در غیاب بزرگان رد صلاحیت شده اصلاحات به صحنه آمده ام، گفت: نخبگان و بزرگان رد صلاحیت شده اند و یک گروه خاص با هزینه های میلیاردی شهر را به میدان رقابت پوستر چسباندن تبدیل کرده اند.

دکتر محمد مدرسی در آیین رسمی افتتاح ستاد انتخاباتی خود، بیان کرد: دلیل رد صلاحیت بزرگان اصلاحات و من که ۲۵ سال معلم بودم و هیچ منابع مالی و منابع فساد انگیز در اختیار نداشتم چه بود که امروز تنها یک گروه خاص در عرصه انتخابات حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه پروسه رد و تایید صلاحیت زمان تبلیغات را از من گرفته است، تصریح کرد: در شهری که با نیم ساعت بارندگی به زیر آب می رود و جایی که فاضلاب زندگی مردم را مختل کرده است و مناطق محروم که زندگی سختی را پشت سر می گذارند عده ای میلیاردی در حال هزینه کردن و پوستر چسباندنند، یکی بگوید این پول های میلیاردی از کجا آمده است؟

نامزد انتخابات در حوزه انتخابیه اهواز، باوی، کارون و حمیدیه با بیان اینکه انتخابات را به سمت مسائل قومی و طایفه ای کشانده اند، افزود: بر طبل احساسات مردم و دسته بندی های قومی می کوبند تا رای بیاورند، آیا کسی که تفکر قومی دارد و رای قومی گرفته است می تواند برای همه فرزندان این شهر تصمیم گیری کند؟

مدرسی ادامه داد: مباحث توسعه ای کاری به قومی گرایی ندارد و در توسعه یا همه با هم سود می کنند و یا متضرر می شوند.

وی با بیان اینکه مردم تردید دارند که در انتخابات شرکت کنند و دلیل آن وعده های داده شده و عمل نکرده نمایندگان در دوره های قبل به این وعده ها است، تاکید کرد: وظیفه یک نماینده مجلس قانونگذاری و نظارت بر حسن انجام قانون است اما برخی در شعارهایشان وظایف قوه مجریه را فریاد می زنند و بعد هم نمی توانند آنها را عملیاتی کنند و باعث دلسردی مردم می شوند.

این استاد دانشگاه اظهار داشت: بخش بزرگی از جوانان نخبه پشت درهای مدیریتی مانده اند و عده ای ۴۰ سال است که حاضر نمی شوند از صندلی خا دل بکنند و مدیریت را در کشور تازه کنند.

مدرسی با بیان اینکه خانم ها هم علی رغم توانایی هایی که دارند با محدودیت های خاص خودشان رو به رو هستند؛ گفت: ما یک سرنوشت مشترک داریم و باید در انتخابات با یک تصمیم درست آینده شهر و فرزندانمان را رقم بزنیم.

وی گفت: ۱۵ سال در رشته های حقوق و علوم سیاسی درس خوانده ام و می دانم وظیفه یک نماینده مجلس چیست و اگر به من اعتماد شود چگونه دفاع کردن از حق شما را آموخته ام و شجاعت آن را هم دارم.

نامزد انتخابات در حوزه انتخابیه اهواز، باوی، کارون و حمیدیه، بیان کرد: نماینده ای را انتخاب کنید که به قوانین و وظایف نمایندگی آشنایی داشته باشد و در جهت اصلاح قوانین گام بردارد نه به کسانی رای بدهید که سطح دغدغه شان این است که فلان سرایدار را عوض کنند.