در شأن روحانیت نیست که نمایندگانی جهت حمایت معرفی و برای آن‌ها تبلیغ کنند

خورنا_ آیت الله موسوی جزایری شامگاه گذشته در درس اخلاق طلاب درس خارج و خانواده‌هایشان با اشاره به جایگاه رفیع بانوان در آخرالزمان گفت: در میان ٣١٣ نفر اصحاب خاص امام زمان(عج)، ۵٠ نفر از بانوان هستند و این به جایگاه ویژه بانوان در آخر الزمان اشاره دارد که قرار است نقش مهمی را در جامعه اسلامی ایفا کنند.

وی با تسلیت به مناسبت فرارسیدن چهلمین روز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی یادآور شد: قاتلِ سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشقی الأولین و الآخرین زمان ما است چرا که اکنون جنایتکارتر از آمریکا در عالم، رژیمی وجود ندارد و این مقام و قرب الهی سردار محبوب ماست که خداوند شهادتش را به دست شقی ترین انسان‌ها قرار داده‌است

زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان با اشاره به نزدیکی انتخابات مجلس گفت: بنده قبلا گفته‌ام و اکنون نیز می‌گویم در شأن روحانیت نیست که نمایندگانی را جهت حمایت معرفی نمایند و برای آن‌ها تبلیغ کنند.

وی افزود: مقام معظم رهبری نیز با ورود روحانیت در معرفی و تبلیغ برای کاندیداها مخالف است و تجربه بنده از اول انقلاب تاکنون این است که این کار برای روحانیت مضر است و هرجا که چنین اتفاقی افتاده به ضرر ما بوده‌است. اما این که عده‌ای(غیر از روحانیت) از مؤمنین و متدینین بخواهند بررسی کنند و اصلح را معرفی و تبلیغ کنند کار پسندیده‌ای است.

آیت الله جزایری وظیفه روحانیت در انتخابات را تشویق مردم به حضور پای صندوق رای عنوان کرد و افزود: ما باید مردم را برای شرکت در #انتخابات تشویق کنیم. البته حضور پای صندوق رای یک تکلیف است زیرا در شرایطی که تمام اسلام در مقابل تمام کفر قرار گرفته است این حضور به معنای دفاع از اسلام و دشمنی با کفر است و خالی کردن عرصه یقیناً به سود دشمنان ایران و انقلاب خواهد بود.

انتهای پیام/