فراخوان ششمین کنگره سراسری فرهنگی هنری خلیج فارس منتشر شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان از انتشار فراخوان ششمین کنگره سراسری فرهنگی هنری خلیج فارس خبر داد.

مسعود میرزاپور با اعلام این خبر گفت: ششمین کنگره سراسری فرهنگی هنری خلیج فارس هندیجان در قالب شعر ، داستان کوتاه، خوشنویسی و نقاشیخط آثار هنرمندان را دریافت خواهد کرد.

وی افزود: این کنگره قرار است همزمان با روز ملی خلیج‌فارس ، دهم اردیبهشت‌ماه ۹۹ در کنار ساحل نیلگون خلیج فارس در هندیجان برگزار و آیین اختتامیه نیز همان روز در سالن اجتماعات خلیج فارس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان برگزار شود.

میرزاپور هدف از برگزاری این رویداد فرهنگی و هنری را زمینه‌سازی مناسب برای خلق آثار بدیع و ماندگار در زمینه مسائل ملی، پاسداشت خون شهدای خلیج فارس و بزرگداشت روز ملی خلیج فارس عنوان کرد و گفت: این کنگره با محوریت و موضوع خلیج فارس در قالب شعر ، داستان کوتاه، خوشنویسی و نقاشیخط برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار ادبی (شعر و داستان)خود را در وُرد ۲۰۰۷ یا ۲۰۱۰  با فونت نازنین ۱۴ به نشانی ایمیل کنگره ارسال نمایند.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان ادامه داد: شاعران می‌توانند آثار شعر خود را در دو بخش کلاسیک و آزاد ارسال کنند. هر شاعر حداکثر ۳ اثر و نویسندگان نیز می توانند یک اثر در حداکثر یک صفحه A۴ به آدرس ایمیل کنگره ارسال کنند.

وی افزود: آثار ارسالی می بایست به همراه مشخصات فردی، نشانی کامل پستی و تلفن تماس به آدرس دبیرخانه یا ایمیل کنگره ارسال شده و آثار ارایه شده نبایست قبلا در همایش، کنگره و جشنواره‌های قبلی ارائه شده باشند.

مسعود میرزاپور تصریح کرد: هنرمندان تجسمی در بخش های خوشنویسی و نقاشیخط نیز هنرمندان می توانند آثار خود را در ابعاد حداکثر ۷۰×۵۰ بر اساس زمان بندی اعلام شده، به نشانی دبیرخانه ارسال نمایند.

وی ضمن اعلام اینکه آثار دریافتی عودت داده نخواهد شد گفت: شرکت کنندگان تا ۲۵ فروردین ماه ۹۹ فرصت دارند آثار خود را ارسال نمایند.

دبیر ششمین کنگره سراسری فرهنگی هنری خلیج فارس در هندیجان ادامه داد: در آیین اختتامیه از برگزیدگان با اعطای دیپلم افتخار ، تندیس و جوایز نقدی تجلیل خواهد شد.

گفتنی است آدرس دبیرخانه ششمین کنگره فرهنگی هنری خلیج فارس، خوزستان_ هندیجان_ مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس، آدرس ایمیل haf۰۰۴۹۳۰@gmail.com و شماره تلفن های ۰۶۱۵۲۵۷۰۵۱۶ و ۰۶۱۵۲۵۷۰۳۹۹ بوده ، همچنین کسب اطلاع بیشتر شماره همراه ۰۹۳۶۲۳۲۹۴۲۰ می باشد.

 

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *