رئیس پلیس خوزستان خبر داد:

کشف ۱۳۶ کیلو مواد مخدر در خوزستان

فرمانده انتظامی استان از کشف 136 کیلوگرم ترياك طي 24 ساعت گذشته در خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خورنا سردار “حیدر عباس زاده” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح برخورد قاطعانه با عناصر اصلی تهیه و توزیع موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با کار اطلاعاتی از ۲ محموله مواد مخدر آگاه شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با کار اطلاعاتی یکدستگاه کامیون حامل مواد مخدر را درشهرستان اهواز شناسایی و طی عملیاتی آن را متوقف کردند.

وی بیان کرد: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی ۷۶ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک با لفافه را کشف و در این رابطه یک قاچاقچی موادمخدر دستگیر و یک دستگاه کامیون توقیف شد.

عباس زاده افزود: همچنین در ادامه این طرح ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری عوامل انتظامی شهرستان هندیجان یک دستگاه وانت را شناسایی و طی عملیاتی آن را متوقف کردند که در بازرسی از خودرو توقیفی ۶۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک بالفافه کشف و در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در مجموع این ۲ عملیات ۱۳۶ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد، خاطر نشان کرد: در این رابطه ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۲ قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.