پیام مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن

به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن و سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با صدور پیامی فرا رسیدن این مناسبت را تبریک گفت .

 

 

دراین  پیام از مهندس قباد ناصری  آمده است : از تابش خورشید عدالت و برابری براثر ظلم طاغوت پهلوی در سرزمین ایران ، چهل و یک سال است که می گذرد و انقلابی که امام خمینی (ره) با تکیه بر قدرت خواست و اراده ی مردم برپا کرد به نقطه ی قوت ملت های آزادی خواه دنیا مبدل شده است . در این مدت چهل و یک بهار عمر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ، مردم همواره بزرگترین و مهمترین رکن و پشتوانه ی این نظام بوده و با حضور در صحنه های مختلف حب و عشق خودشان را به امام (ره) ، مقام معظم رهبری و شهدای انقلاب اسلامی نشان و ثابت کرده اند .

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در ادامه پیام خود می افزاید : برای تثبیت این نظام مردمی شهدای گرانقدری جان عزیزشان را در کف اخلاص نهاده و خونشان را فدای ملت و انقلاب کرده اند تا مبادا توطئه ها و دسایس استکبار و وابستگان و فریب خوردگان داخلی و خارجی استکبار به هدف شومشان که مقابله با این انقلاب است برسند . راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با شرایطی متفاوت از هرسال برگزار می شود . همین چندی پیش بود که تیرهای دسیسه و ناجوانمردی رها شده از سوی فرزند بزرگ ابلیس گلوی سردار رشید اسلام و مدافع بزرگ وطن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را برید .

در ادامه پیام ایشان می خوانیم : ملت همیشه در صحنه ایران در مراسم تشییع پیکر این شهید والا مقام سنگ تمام گذاشتند و از آنجایی که ۲۲ بهمن که سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند و مردمی ایران با چهلمین روز شهادت این سردار بزرگ مصادف گشته باردیگر همه با هم و منسجم تر و خروشان تر از گذشته در این راهپیمایی باشکوه حضور بهم رسانیده و با مشت های گره کرده بر دهان یاوه گویان و بدخواهان به انقلابمان می کوبیم تا مایه ی عبرتی باشد برای آنها .
مهندس قباد ناصری در پایان با تبریک فرا رسیدن چهل و دومین بهار انقلاب شکوهمند اسلامی می افزاید : اینجانب به سهم خویش و به نیابت از همکارانم در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان فرا رسیدن بهار پیروزی انقلاب در سرمای زمستان را تبریک و تهنیت عرض نموده و از همه همشهریان و هموطنانم جهت حضور در این راهپیمایی باشکوه دعوت بعمل می آورم .