پیام دعوت فرماندار هندیجان از مردم جهت شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن 

فرماندار شهرستان هندیجان با صدور پیامی از آحاد شهروندان هندیجان جهت شرکت در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری خورنا علی بویری فرماندار شهرستان هندیجان طی پیامی عموم مردم هندیجان را به حضور در مراسم باشکوه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه دعوت کرد.

یوم الله ۲۲ بهمن سرآغاز انقلابی است که پیام توحید، آزادگی و استقلال را برای همه ملت‌های مظلوم و ستمدیده به ارمغان آورد،در این روز، ملت ایران زیر پرچم وحدت واطاعت از ولایت فقیه، زنجیرهای اسارت طاغوت را گسسته و بیرق اسلام و قرآن را در سرزمین خویش به اهتزاز درآوردند.

امروز نیز سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی،بستری مناسب برای ارایه پیام معنوی انقلاب اسلامی و بیان سلحشوری ها و دلاورمردی های ملت ایران اسلامی و مبارزات مردم آزادیخواه ایران در برابر حاکمیت استبداد و سلطه خارجی به جهانیان است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا،امام شهدا(رحمه الله علیه)و تبریک فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران،از عموم مردم شریف،ولایتمدار و انقلابی شهرستان هندیجان دعوت می کنم تا با حضور حماسی و باشکوه خود در راهپیمایی وحدت آفرین و دشمن شکن ۲۲ بهمن ماه،بار دیگر میثاق ابدی خود با آرمان های امام خمینی(ره)،رهبر معظم انقلاب و شهدا را به جهانیان اعلام کنند.

 

علی بویری

فرماندار شهرستان هندیجان

 

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *