ساخت پارک ۵ هزار متر مربعی در اروندکنار

خورنا: شهردار اروندکنار از ساخت پارک پنج هزار متر مربعی در این منطقه خبر داد.

یوسف دریس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اروندکنار اظهار داشت: به منظور افزایش سرانه فضای سبز اروندکنار عملیات احداث پارک پنج هزار متر مربعی در این منطقه به‌زودی آغاز می‌شود.

وی افزود: همچنین همزمان با هفته هوای پاک و با مشارکت شهروندان اروندکناری پنج هزار نهال درخت کوناکارپوس یا مورد کویتی در معابر عمومی و درب منازل کاشته می‌شود.

شهردار اروندکنار ادامه داد: برگزاری مسابقه‌ای به صورت پرسش و پاسخ با جوایز ویژه برای مدارس مقاطع تحصیلی مختلف اروندکنار، آگاهی‌رسانی و نصب بنر در هفته هوای پاک از دیگر اقدامات در راستای مراسم فوق است.

وی با تأکید بر مشارکت شهروندان در حفظ محیط زیست و افزایش سرانه فضای سبز عنوان کرد: شهروندان با رعایت نکات زیست محیطی مرتبط و نگهداری از فضای سبز موجود در راه ارتقای سرانه فضای سبز گامی اساسی برداشته‌اند.

دریس ادامه داد: کاشت نهال‌ و درخت‌های سازگار با آب و هوای مناطق گرمسیر از وظایف شهرداری در راستای تقویت سرانه فضای سبز بوده و نگهداری درختان از وظایف شهروندان در همین رابطه است.

وی در پایان گفت: حفظ فضای سبز و افزایش سرانه این مهم نباید منوط به هفته هوای پاک بوده و باید در همه روزهای سال با کاشت درختان در این راستا حرکت کنیم.