نفت آبادان ـ فجر شیراز جدالی برای زنده ماندن

خورنا: دیدار تیم‌های نفت آبادان و فجر سپاسی شیراز جدالی برای زنده ماندن است.

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب خوزستان، هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از روز جمعه با برگزاری چهار مسابقه آغاز خواهد شد.

در یکی از دیدارهای حساس این هفته نفت آبادان در ورزشگاه خانگی خود میزبان فجر شهید سپاسی شیراز خواهد بود.

نفتی‌ها که نیم فصل دوم رقابت‌ها را با شروعی مناسب آغاز کردند و در تهران پرسپولیس را با تساوی دو بر دو متوقف کردند در دیدار دوم در برابر ملوان انزلی نیز به تساوی خانگی یک بر یک رضایت دادند تا سریال تساوی‌های این تیم با آلفردو کاسیمیرو پرتغالی همچنان ادامه داشته باشد.

طلایی‌پوشان آبادان در این دیدار خانگی به سه امتیاز بازی نیازی مبرم دارند و در صورتی که نتوانند پیروز از زمین خارج شوند برای بقاء در لیگ شانس کمی خواهند داشت.

شاگردان آلفردو پرتغالی قطعاً این موضوع را به خوبی دریافته‌‌اند و برای کسب هر سه امتیاز بازی خانگی خود به میدان خواهند رفت.

از سوی دیگر فجر سپاسی شیرازی قرار دارد که با سرهنگ تمام نشدنی فوتبال ایران شروعی بسیار عالی در رقابت‌های این فصل داشت و چندین هفته نیز جزو بالانشینان جدول بود.

اما این تیم نیز با از دست دادن بازیکن شاخص و پدیده خود در نقل و انتقالات نیم فصل به دلیل مشکلات مالی در سراشیبی قرار گرفت و در هفته‌های اخیر از آن تیم منسجم هفته‌های آغازین لیگ فاصله گرفته است.

تیم سپاسی در نیم فصل دوم موفق به کسب امتیاز نشده و با دو شکست برابر ذوب‌آهن و پرسپولیس به فکر دشت کردن اولین امتیاز خود از آبادان است.

به هر حال می‌توان دیدار تیم‌های نفت آبادان و سپاسی شیراز را جدالی برای زنده‌ماندن دو تیم توصیف کرد.

هم‌اکنون نفت آبادان با ۱۳ امتیاز از ۱۹ مسابقه در جایگاه هفدهم و فجر سپاسی نیز با ۲۴ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول رده‌بندی مسابقات قرار دارند.

دیدار تیم‌های نفت آبادان و فجر سپاسی شیراز در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۵ در ورزشگاه تختی آبادان آغاز خواهد شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *