بهره برداری و کلنگ‌ زنی چندین پروژه عمرانی همزمان با دهه مبارک فجر در هندیجان

به گزارش خبرگزاری خورنا با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان،  علی بویری فرماندار هندیجان  و جمعی از مدیران و مسئولین استانی پروژه های مختلفی در شهرستان هندیجان کلنگ زنی و به بهره برداری رسید.

افتتاح ساختمان جدید شهرداری و آتش‌نشانی شهر زهره، آغاز بکار نمایندگی اداره تعاون روستایی هندیجان، افتتاح پروژه گازرسانی به روستاهای بخش مرکزی به طول ۵۸ کیلومتر و ۳۸۰ انشعاب، افتتاح اداره تعزیرات حکومتی پس از پانزده سال از شهرستان شدن هندیجان، افتتاح اوقاف و امور خیریه، افتتاح اداره راه و شهرسازی و همچنین افتتاح نمایندگی پخش فرآورده های نفتی که پیش از این مشکلاتی را برای برخی از شهروندان بوجود آورده بود برگزار شد.

شایان ذکر است پروژه روکش آسفالت جاده بدر به طول ۱۰ کیلومتر، پروژه ترمیم و بازسازی پل‌های محور هندیجان به دیلم، اجرای خط انتقال و شبکه توزیع آبرسانی به روستاهای بخش چم خلف عیسی از دیگر پروژه های کلنگ زنی شده در هندیجان است.

همچنین کلنگ زنی پروژه های آبرسانی به منطقه گردشگری و صیادی بحرکان، فیبر نوری و پایش تصویری شهرستان و آیین افتتاح و بهره برداری از سالن اجتماعات مرحوم مهران خسروی با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان برگزار شد.