نماینده آبادان: تجدید نظر در خصوص طراحی خیابان‌های آبادان ضروری است

خورنا: نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: طراحی و ساخت خیابان‌های آبادان که تقریباً مربوط به ۱۰۰ سال پیش است در راستای کاهش ترافیک باید توسط شهرداری تجدیدنظر شود.

محمد سعید انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار داشت: شهرستان آبادان به واسطه درگیر بودن با جنگ هشت ساله تحمیلی خسارت و ضررهای زیادی را متحمل شد.

وی افزود: طراحی و ساخت این منطقه که به ۱۰۰ سال پیش باز می‌گردد با وجود گذشته این همه سال از جنگ تحمیلی همچنان دست نخورده باقیمانده و روزگار می‌گذراند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسئله ترافیکی در این منطقه عنوان کرد: طراحی خیابان‌های این منطقه تقریباً مربوط به یک قرن پیش می‌شود.

وی با بیان این‌که شهرستان آبادان هر ساله میزبان میهمان و مسافران بسیاری از نقاط مختلف کشور است، گفت: در برخی خیابان‌های این منطقه و البته در ساعاتی از روز ترافیک بیداد می‌کند و مردم را با مشکلاتی مواجه کرده است.

انصاری با بیان این‌که شهرداری شهرستان آبادان باید در این خصوص با تعامل و بهره‌گیری از نظر کارشناسان عمران و شهرسازی گام‌های متعالی‌تری بردارد، افزود: با احداث پارکینگی در خور شأن و با ظرفیتی متناسب با جمعیت خودرویی در شهرستان، می‌توان بر بخشی از این مشکلات در شهرستان فائق آمد.

وی تصریح کرد: همچنین شهرداری آبادان با جلوگیری از ساخت و ساز در خیابان‌های کم عرض می‌تواند از پررنگ‌تر شدن مشکلات ترافیکی در منطقه بکاهد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار داشت: آبادان دارای ظرفیت و قابلیت‌های بالای تجاری و اقتصادی در شهرستان است که با تعامل و حمایت مضاعف مسئولان اجرایی می‌توان آن‌ها را تبدیل به فعل کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *