معاینه فنی خودروهای آبادان در ۲۹ دی‌ماه رایگان انجام می‌شود

خورنا: جانشین پلیس راهور آبادان گفت: همزمان با ۲۹ دی‌ماه در هفته هوای پاک معاینه فنی خودروهای آبادان به صورت رایگان انجام می‌شود.

مهرداد یوسف‌وند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار داشت: همزمان با هفته پاک در روز ۲۹ دی ماه معاینه فنی خودروهای آبادان به صورت رایگان انجام می‌شود.

وی افزود: هر نوع وسیله نقلیه‌ای که پنج سال از زمان ساخت آن گذشته باشد مشمول معاینه فنی شده و برای اطمینان از نبود مشکل در خودرو باید به معاینه فنی مراجعه کند.

جانشین پلیس راهور شهرستان آبادان ادامه داد: پلیس برابر با قانون راهنمایی و رانندگی با هر وسیله‌ نقلیه‌ای که برگ تأیید از معاینه فنی نداشته باشد برخورد و خودرو را در پارکینگ متوقف می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به هفته هوای پاک و لزوم همکاری همه شهروندان عنوان کرد: همکاری همه شهروندان و استفاده آنان از ناوگان حمل و نقل عمومی در ترددهای شهری برای رسیدن به استاندارد‌های هوای پاک نقش اساسی دارد.

یوسف‌وند در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در خصوص اتوبوس‌های فرسوده شرکت واحد اتوبوسرانی عنوان کرد: پلیس بنابر ضوابط قانونی از تردد هرگونه وسیله نقلیه‌ دودزا جلوگیری می‌کند.

وی افزود: در نخستین قدم، تذکرات قانونی در صورت رفع اشکالات فنی به اتوبوس‌های فرسوده داده شده و در صورت ادامه این روند اخطار قانونی صادر می‌شود.

جانشین پلیس راهور در پایان گفت: رعایت قوانین حمل و نقل ناوگان عمومی در رابطه با هوای پاک و مشارکت همه شهروندان در حفظ محیط زیست به این روند سرعت بیشتری می‌دهد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *