اسکله صیادی بندر امام خمینی(ره) مشکل ۸۰۰ صیاد را حل می‌کند

بخشدار بندر امام خمینی(ره) گفت: با افتتاح پروژه اسکله صیادی بندر امام خمینی(ره) مشکل 800 نفر از صیادان حل می‌‌شود و به گفته مسئولان شیلات 50 درصد از مشکلات صیادان را برطرف خواهد کرد

خورنا| هدایت اله ترحم : به گزارش خورنا به نقل از فارس حجت‌اله خسروی با بیان اینکه پروژه اسکله صیادی بندر امام خمینی(ره) با اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد ریال سه ما پیش در هفته دولت کلنگ‌زنی شد، اظهار کرد: پروژه اسکله صیادی بندر امام خمینی(ره) بعدازظهر چهارشنبه با حضور نبی‌اله خون‌میرزایی معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران، مدیرکل سازمان بنادر و دریانوردی استان خوزستان، فرماندار و مسئولان شهری این پروژه افتتاح و آماده بهره‌برداری صیادان شد.

وی افزود: با افتتاح این پروژه مشکل بخش تخلیه اسکله صیادی برای ۸۰۰ نفر از صیادان حل می‌‌شود و به گفته مسئولان شیلات ۵۰ درصد از مشکلات صیادان را برطرف خواهد کرد.

خسروی با بیان قول مساعد رئیس سازمان شیلات ایران برای رفع مشکلات صیادان، بیان کرد:لایروبی ساحل اسکله، پارکینگ، فنس‌کشی و نبود اسکله بارگیری از مشکلات فعالان بخش صیادی بندر امام خمینی(ره) است که رئیس شیلات کشور قول مساعد برای برطرف کردن این مشکلات صیادان را در اسرع وقت دادند.

بخشدار بندر امام خمینی(ره) با عذرخواهی از صیادان بابت مشکلات موجود در بخش صیادی بیان داشت: بندر امام خمینی و ماهشهر هر کدام یک اسکله صیادی و فعال دارند ولی جوابگوی خواسته صیادان نبوده و انتظار داریم مسئولان شیلات، مشکل حوزه صیادی را حل کنند و ما نیز پیگیر مشکلات صیادان هستیم.

خسروی در پایان گفت: مسئولان شیلات نگاه ویژه‌ای به منطقه بندر امام خمینی(ره) دارند و از مسئولان شیلات بابت افتتاح سریع پروژه صیادی بندر امام خمینی(ره) تشکر می‌کنم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *