اختصاص اعتبار منطقه آزاد اروند به توسعه و عمران خرمشهر

خورنا: نماینده مردم خرمشهر در مجلس از اختصاص اعتبار منطقه آزاد اروند به توسعه و عمران شهری خرمشهر خبر داد.

عبدالله سامری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: به‌دنبال جلسه‌ای که با حضور فرماندار خرمشهر در سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد، رسیدگی هر چه بیشتر به وضعیت عمرانی این شهرستان در دستور کار اجرایی قرار گرفت.

وی افزود: در راستای توسعه و عمران شهری نیز تصمیماتی اخذ شد که به زودی به اطلاع عموم شهروندان رسانده خواهد شد.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی همچنین عنوان کرد: ما شرمنده شهروندان خرمشهری هستیم زیرا این شهر در شأن و منزلت آنها نیست.

وی اضافه کرد: با وجود گذشت این همه سال از پایان جنگ تحمیلی شهرستان خرمشهر همچنان در امر توسعه شهری و عمران و آبادی در مضیقه است.

سامری بیان کرد: در همین راستا منطقه آزاد اروند با نظارت بیشتر بر پروژه‌های عمرانی می‌تواند وضعیت خرمشهر را به گونه‌ای دیگر رقم زده و آن را از حالت بی‌رونقی خارج کند.

وی در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر خاطرنشان کرد: در این زمینه اختصاص اعتبار می‌تواند مژده و نوید بسیار خوبی به شهروندان خرمشهری در راستای توسعه عمران شهری باشد.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهرستان خرمشهر با برخورداری از ظرفیت‌های بالای اقتصادی و تجاری می‌تواند در این امر پیشتاز بوده و عمران و آبادی را به سایر شهرها بیاموزد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *