رئیس پلیس خوزستان خبر داد:

دستگیری سارق حرفه ای با کشف ۴۸ فقره سرقت در اهواز

فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق حرفه ای سابقه دار با کشف 48فقره سرقت در شهرستان اهواز، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خورنا سردار”حیدر عباس زاده” ضمن اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان اهواز موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد : ماموران انتظامی کلانتری ۱۸، یک سارق حرفه ای سابقه دار را شناسایی و فرد مزبور را حین سرقت منزل دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه متهم جهت ادامه تحقیقات به پایگاه شرق آگاهی استان منتقل شد،افزود: سارق در بازجویی های پلیسی به۴۴ فقره سرقت در اهواز،۳فقره سرقت در شهرستان باوی، یک فقره سرقت در دزفول و در مجموع به ۴۸ فقره سرقت طلاجات و وسایل منزل با همدستی ۷سارق دیگر اعتراف کرد.

سردار عباس زاده در ادامه با اشاره به اینکه با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی ۳نفر از همدستان متهم دستگیر شدند، اظهارداشت: تمامی صحنه های سرقت درحضور شکات بازسازی شد وازمحل اختفاء متهمان، اموالی ازقبیل ۶ دستگاه تلویزیون،۲دستگاه تبلت، یک قبضه سلاح شکاری کشف وتحویل مالباختگان شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه با اشاره به اینکه تلاش ماموران پلیس برای دستگیری سایر همدستان سارق با جدیت ادامه دارد، از شهروندان خواست: به هشدار ها و توصیه های پلیس توجه کرده و هر گونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.