امام جمعه خرمشهر خواستار انتقال آموزه‌های دینی به دانش‌آموزان شد

خورنا : حجت‌الاسلام عبدالنبی موسوی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش خرمشهر، اظهار داشت: امروزه دشمنان انقلاب اسلامی از ابزار جنگ نرم در راستای تضعیف نظام جمهوری اسلامی گام برداشته‌اند.
به گزارش خورنا و به نقل از فارس، وی ادامه داد: استکبار جهانی با به‌کارگیری صدها شبکه ضدایرانی سعی در تضعیف اعتقادات جوانان این مرز و بوم دارد که باید به مقابله با تبلیغات سوء دشمنان پرداخت.
امام جمعه خرمشهر افزود: آموزش و پرورش در این زمینه باید با انتقال آموزه‌های دینی به نسل جوان به مقابله با جنگ نرم دشمنان بپردازد.
وی ادامه داد: عمل به آموزه‌های دینی یکی از برجسته‌ترین شاخصه‌های سعادت و خوشبختی است و باید موردتوجه همه قرار گیرد.
موسوی تصریح کرد: بهترین راه‌کار باید در راستای انتقال آموزه‌های دینی و اخلاقی به دانش‌آموزان که امانت‌های الهی هستند، ارائه شود.
وی در ادامه گفت: توجه به انتقال آموزه‌های دینی به نسل جوان و دانش‌آموزان می‌تواند در راستای مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان اسلام تأثیر بسزایی داشته باشد.
امام جمعه خرمشهر اضافه کرد: آموزش دانش‌آموزان تنها تکلیف نظام آموزش و پرورش نیست بلکه پرورش دانش‌آموزان مطابق با موازین و آموزه‌های اسلامی باید بیش از پیش موردتوجه مسئولان قرار گیرد.
وی همزمانی هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس را اتفاقی فرخنده دانست و افزود: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای انتقال آرمان‌های رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان است.
موسوی خاطرنشان کرد:‌ روایت‌گری رزمندگان در جمع دانش‌آموزان می‌تواند تأثیر بسزایی در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان و پاسداری از این ارزش‌ها داشته باشد.
وی از مسئولان دتسگاه‌های اجرایی خواست با آموزش و پرورش در راستای رفع مشکلات فراروی دانش‌آموزان و ارتقای کیفی سطح آموزش همکاری همه جانبه داشته باشند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *