فرهنگسرای شهرداری چمران به بهره برداری رسید+ تصاویر

فرهنگسرای شهرداری چمران با حضور فرماندار بندرماهشهر و جمعی از مسئولین محلی به بهره برداری رسید.

به گزارش خورنا؛ ظهر روز دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ و در سومین روز از دهه فجر چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی، فرهنگسرای شهرداری چمران با حضور محسن بیرانوند فرماندار شهرستان بندرماهشهر، سرپرست شهرداری، اعضا شورای شهر چمران و دیگر مسئولان محلی شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

فرماندار بندرماهشهر در آیین افتتاح این فرهنگسرا ضمن تقدیر از مسئولین سابق و حال شهرداری و اعضای شورای شهر چمران اظهار داشت: افتتاح این فرهنگسرا که شاید در سطح استان کم نظیر باشد را به مردم شهر چمران تبریک می گویم. این کار بسیار ارزشمند در دوره های گذشته ی شورای شهر چمران آغاز و در این دوره به سرانجام رسید.

وی ادامه داد: جا دارد از شهرداران گذشته از جمله دکتر بریحی یاد کنم که ساخت این بنا در دوره ایشان آغاز به کار کرد و برای ایشان آرزوی توفیق دارم. این فرهنگسرا، سال گذشته پیشرفت حدودا چهل درصدی داشت که با تلاش های دکتر عبادی شهردار سابق امسال به بهره برداری رسید و از زحمات ایشان نیز تشکر می کنم.

بیرانوند با تاکید بر اوضاع خوب کشاورزی منطقه، به کشاورزان شهرستان نوید داد: در شورای راهبردی شهرستان، مصوبه ای به نام طرح توسعه متوازن داشتیم که تمام اراضی کشاورزی که تا کنون زه کشی نشده است و بالغ بر ۱۷ هزار هکتار است، اعتبار آن را تامین خواهیم کرد و امید است تا پایان سال کار زه کشی زمین های کشاورزی شهرستان انجام شود.

لازم به ذکر است فرهنگسرای شهرداری چمران با ۴ کلاس آموزشی با ظرفیت ۸۰ نفر، سالن آمفی تئاتر با ظرفیت ۵۰۰ نفر و با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد میلیون تومان در فضایی به مساحت ۲۴۸۰ متر مربع احداث شد.

همچنین در سومین روز از دهه فجر چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی، تعداد دو زمین چمن مصنوعی در شهر چمران با اعتبار یک میلیارد تومان از محل اعتبارات اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با حضور محسن بیرانوند فرماندار شهرستان بندرماهشهر کلنگ زنی شد.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • محسن تشکر ویژه از فرماندار محترم که خوبان را فراموش نمی کنند کاش این معرفت را سایر مسئولین هم داشتند