کلنگ زنی چندین پروژه عمرانی بمناسبت دهه فجر در هندیجان

همزمان با دومین‌ روز از دهه مبارک فجر کلنگ چندین پروژه عمرانی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال در هندیجان به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری خورنا محمود طاهری نیا شهردار هندیجان در این مراسم اظهار داشت: کلنگ پروژه فاز نخست پارک ۱۸ فروردین بمساحت ۴ هکتار، پارک بانوان و همچنین پروژه فاز نخست طرح جامع گردشگری حاشیه رودخانه زهره با اعتبار صد میلیارد ریال در دومین روز از دهه مبارک فجر با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه، علی بویری فرماندار هندیجان و مسئولین نظامی و انتظامی و محلی به زمین زده شد.

شهردار هندیجان با تاکید بر اینکه مشکلات مالی نباید قطار خدمت به مردم را از ریل خارج کند، گفت: با وجود مشکلات و ناملایمات مالی، پروژه‌های شهرداری هندیجان همچنان فعال وپابرجاست و خوشبختانه روند احداث پروژه ها سرعت خوبی دارد.

وی تصریح کرد: هدف شهرداری وشورای اسلامی شهر خدمت به مردم و توسعه روز افزون شهر میباشد و در این شرایط دشوار همه ما باید تلاش کنیم برنامه‌ها و اهداف پیش بینی شده شهرداری را پیش برده و برای برطرف کردن نیازهای مردم و کاهش آسیب ها، موانع و مشکلات شهری تلاش کنیم‌.

طاهری نیا روند اجرای پروژه‌های شهرداری را مناسب ارزیابی کرد و افزود: اجرای این پروژه ها براساس اولویت ‌بندی‌های صورت گرفته و در راستای افزایش خدمات شهری و ایجاد بستری مناسب برای شهروندان در بخش عمران و خدمات شهری و رفاهی در حال انجام است.

شهردار هندیجان در پایان افزود: تمامی پروژه ها با سرعت و کیفیت در حال اجرا و همچنین در زمان تعیین شده افتتاح میشوند .