شهردار بندرماهشهر: کفپوش گذاری پیاده روهای شهر بی سابقه بوده است

خورنا: شهردار ماهشهر گفت: کفپوش گذاری و همسان سازی پیاده روهای بندرماهشهر بی سابقه بوده است.

غلامحسین کمایی در گفت وگو با خبرنگار خورنا اظهار داشت: ازسال گذشته تا کنون این شهرداری در یک اقدام بی سابقه و چشمگیر توانسته بیش از ۵۳۰۰۰ متر مربع روپوش گذاری جداول و نصب کفپوش و نیز یکسان سازی پیاده روها را انجام دهد.

شهرداربندر ماهشهر اظهار کرد: این اقدام که در جهت رفاه حال عموم شهروندان و به منظور آزادسازی معابر و همسطح نمودن پیاده روهای سطح شهر انجام گرفته، از سال گذشته تا کنون جزء اولویت های مهم این شهرداری بوده که تا پایان سال نیز ادامه خواهد داشت .

کمایی ضمن تشکر از شهروندان به خاطر همسویی و همکاریهای مستمر از آنها خواست به منظور تسریع در انجام این پروژها، خدمتگزاران خود را در شهرداری یاری نمایند.

غلامحسین کمائی در ادامه افزود: در راستای ارتـــقاء سطح کمی و کیفــــی روشـــنایی و زیبــا سازی معابر به ویژه ورودیهای سطح شهر تا کنون تعداد ۱۷۰ چــــراغ روشنایی از نوع چهار شاخ برگردان در ورودی شهر در مقابل پایانه مسافربری خلیج فارس در دو طرف بلوار به سمت میدان الغدیر و همچنین فضای سبز حاشیه بلوار آیت الله طالقانی مقابل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی اقدام شده است.

وی همچنین خاطر نشان کرد: طرح زیباسازی ابنیه سطح شهر نیز جزء برنامه های این شهرداری در راستای زیبا سازی نمای سطح شهر در شرف انجام میباشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نام(لازم)... کاش نظارت دقیق تری بر مسئله صورت بگیرد تا هم از حیف و میل امکانات جلوگیری شود و هم در سفت کاری و زیبایی کار عملکرد بهتری به عمل آید