پیروزی انقلاب اسلامی بدون شک یکی از  بزرگ‌ترین افتخارات و دستاوردهای ملت مسلمان ایران است

خورنا_ رضا روشن پور رییس هیات شمشیر بازی استان خوزستان در پیامی فرا رسیدن ایام یام الله دهه فجر را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

به نام خداوند عدالت و آزادی 

 دهه ى فجر، آیینه تمام نما از خورشید درخشنده اسلام است و اگر نبود این آیینه، ایران همچون گذشته در تاریکی و ظلمت به سر میبرد.
پیروزی انقلاب اسلامی بدون شک یکی از  بزرگ‌ترین افتخارات و دستاوردهای ملت مسلمان ایران است که در سایه وحدت، حقیقت‌خواهی، یک پارچگی  ظلم‌ستیزی، بیداری و آزادی‌خواهی مردم به وقوع پیوست ، انقلابی که با رهبری رساترین فریاد ظلم ستیز و آزادی خواه تاریخ ، خمینی کبیر  همراه بود. انقلابی اسلامی مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی و مکتب اهل بیت بود، که با فریاد آزادی خواهانه و خروش یک پارچه ملت ایران به ثمر نشست. انقلاب اسلامی سرآغازی عزظیم در تحولات بزرگ و بنیادین ایران، منطقه و جهان است. و معمار کبیر انقلاب چه خوش گفت که این انقلاب  «معجزه قرن» و « انفجار نور» بود.

اینجانب ضمن تسلیت ایام شهادت و سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) به تمامی ملت ایران، در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی نور بر ظلمت و در گام دوم انقلاب فرا رسیدن دهه مبارک فجر را به مقام معظم رهبری، خانواده شهدا و تمامی مردم ایران خصوصا مردم ولایت مدار و شهید پرور خوزستان که همواره در راه این میهن جانفشانی نموده اند تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

رضا روشن پور
رییس هیات شمشیر بازی خوزستان