اختصاص ۳۱ میلیارد تومان از حوزه اعتبارات استانی به بهبهان

خورنا: فرماندار بهبهان گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۳۱ میلیارد تومان از حوزه اعتبارات استانی به این شهرستان اختصاص داده شده است.

فرهاد باذلی‌محبوب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار داشت: بهبهان در ۱۸ ماه گذشته تبدیل به یک کارگاه بزرگ کار و تلاش شده و همه دستگاه‌ها برای ارائه خدمات بیشتر به مردم در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که اگر بخواهیم نظام را بیمه کنیم باید برای مردم خدمت کنیم، تصریح کرد: باید از مسئولیت برای خدمت به مردم، رضایت خداوند و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کرد.

فرماندار بهبهان با بیان این‌که نگرش مسئولان باید خدمت به مردم باشد، خاطرنشان کرد: دشمنان ما نیز از بدو پیروزی انقلاب اسلامی از هر حربه‌ای استفاده کرده تا ضربه‌ای به پیکره نظام بزنند اما با رهبری‌های حکیمانه بنیانگذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری و هوشیاری، بصیرت و بیداری مردم راه به جایی نبرده‌اند.

وی ادامه داد: به برکت هوشیاری مردم و رهبری، توطئه اقتصادی دشمنان نیز ناکام بوده و با وجود همه سختی‌ها و تحریم‌ها، کشور در حال پیشرفت در همه عرصه‌ها است و تنها در حوزه علم و فناوری بیش از ۱۳ برابر سال‌های گذشته پیشرفت داشته‌ایم.

باذلی‌محبوب ادامه داد: خدمت به مردم وظیفه اصلی مسئولان بوده که باید بدون هیچ چشمداشتی انجام شود و خواسته من از دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیز خدمت بی‌وقفه به مردم و شهروندان است.

وی در ادامه به بیان اعتبارات استانی اختصاص داده شده به بهبهان در سال گذشته پرداخت و گفت: در سال ۹۰ در حوزه تملک و دارایی ۲۵ میلیارد تومان، در حوزه توسعه هفت میلیارد تومان، در حوزه خشکسالی و سیل هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، در مرحله دوم توسعه دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و در سایر حوزه‌ها نیز یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهبهان اختصاص داده شده است.

فرماندار بهبهان خاطرنشان کرد: سال گذشته توانستیم ۹۴.۷ درصد اعتبارات تخصیص داده شده را جذب کنیم.

وی در ادامه از جذب اعتبار ۲۰ درصد سال‌جاری براساس نقدینگی خبر داد و گفت: در سال‌جاری تاکنون ۲۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در حوزه تملک و دارایی و پنج میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در حوزه توسعه از محل اعتبارات استانی به ما تخصیص داده شده که هنوز اعتبارات حوزه خشکسالی و سیل و سایر حوزه‌ها به ما ابلاغ نشده است.

باذلی‌محبوب در پایان اظهار داشت: همه تلاش مسئولان دستگاه‌ها جذب کامل اعتبارات اختصاص داده شده به شهرستان بوده تا بتوانیم خدمات ارزنده‌ای را به مردم بهبهان ارائه دهیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *