برگزاری جلسه هم اندیشی در سالن اجتماعات آموزش و پرورش هندیجان

جلسه هم اندیشی با حضور محمود طاهری نیا شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر هندیجان، عباسی مدیر آموزش و پرورش و مدیران مقاطع ۳ گانه تحصیلی در سالن ولایت اداره آموزش و پرورش هندیجان برگزار شد.

در این جلسه عباسی ضمن خیر مقدم به اعضای شورا و شهردار و مدیران مدارس و تسلیت ایام فاطمیه خواستار همفکری و ارائه نظرات سازنده برای ساخت و شکوفایی بهتر جلوه های شهری گردید.

وی همچنین بر استمرار این جلسات به منظور شناسایی بهتر مسایل و مشکلات شهری و سعی در رفع آنها گردید.

درادامه جلسه امیر عباس غزالی رئیس شورای شهر در خصوص فعالیت های شورا در ماه های گذشته توضیحاتی ارایه نمود.

وی گفت: توزیع عادلانه خدمات و امکانات شهری در همه نقاط هندیجان مد نظر شورا بوده و سعی نمودیم با برنامه ریزی برای حل مشکلات شهروندان تلاش کنیم.

غزالی همچنین افزود: بزودی و همزمان با ایام الله دهه فجر پروژه های مهمی در هندیجان به ارزش ۲۱میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد که شاخص ترین آنها احداث پارک ساحلی در حاشیه رودخانه و فاز اول پارک ۱۸ فروردین و بهسازی معابر و بلوارهای سطح شهر میباشد .

وی از مساعدت های علی بویری فرماندار شهرستان هندیجان تقدیر و تشکر نمود.

د رادامه محمود طاهری نیا شهردار هندیجان به تشریح فعالیت های انجام شده در سه ماه گذشته پرداخت و همچنین خبر از کلنگ زنی دو زمین چمن مصنوعی در هندیجان جنوبی و یک زمین در هندیجان شمالی و تکمیل پروژه های احداث جداول و آسفالت خیابانهای مسکن مهر شمالی و جنوبی در آینده ای نزدیک داد .

وی افزود: با تایید متمم بودجه به زودی آسفالت و روکش معابر سطح شهر انجام خواهد شد.

در پایان عباسی از همکاری و مساعدت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در خصوص ایجاد فضای سبز و تنظیفات و آسفالت حیاط مدارس سه مقطع با توجه به کمبود نیرو های خدماتی در مدارس تشکر و قدردانی نمودند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *