همایش بزرگ هوای پاک در اندیمشک برگزار شد

‍ ‍ خورنا_ به مناسبت هفته هوای پاک و سه سالگی تشکیل انجمن حامیان طبیعت زاگرس همایشی در تالار خورشید شهرستان اندیمشک برگزار شد.

در این همایش عیدی گماری رئیس اداره محیط زیست شهرستان اندیمشک تعدادی از معضلات و مشکلات زیست محیطی شهرستان اندیمشک را بیان کرد و از تمامی سازمان های مردم نهاد لزوم مطالبه گری در این زمینه مطرح گر باشند.

پس از آن میثم مرادی دبیر انجمن حامیان طبیعت زاگرس به بیان گزارش عملکرد انجمن در سال ۹۸ پرداختند و تصریح کردند هدف از این همایش ها آگاهی دادن به مردم و بالا بردن روحیه مطالبه گری محیط زیستی می باشد.

زینب شهاوندی مدرس دانشگاه علمی کاربردی نیز یک سمینار با موضوع تغییرات اقلیمی و پیامدهای آن ارائه دادند و راهکارهایی برای مقابله با آن را بیان کرد.

از دیگر برنامه های این همایش می توان به سخنرانی جناب آقای پارسافر در رابطه با زیستگاه های سمندر لرستان، پخش کلیپ های گردشگری و محیط زیستی، اجرای سرود محیط زیستی توسط کودکان و اجرای مسابقه محیط زیستی اشاره کرد.

این همایش با همت اداره محیط زیست شهرستان اندیمشک و انجمن حامیان طبیعت زاگرس برگزار شد.در پایان ۳۰۰ اصله نهال به مناسبت سومین سال تشکیل انجمن حامیان طبیعت زاگرس به مهمانان اهدا گردید .

انتهای پیام/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *