چه کسی در پشت خرابکاریهای اهواز است؟!

احمدرضا رستمی کشف یک کامیون کیسه شفته آهک و سنگ جدول در یکی از خطوط اصلی جمع‌آوری فاضلاب و آب‌های سطحی اهواز خبری بود که علیرضا عالیپور معاون خدمات شهری شهرداری اهواز آن را طی جلسه‌ای در استانداری خوزستان برای نخستین بار رسانه‌ای کرد.

او می‌گوید این حرکت احتمالا عمدی بوده و بوی خرابکاری از آن می‌آید زیرا جداول و کیسه‌های شفته آهک به طرز کاملا ماهرانه‌ای در یک منهول جاسازی شده بودند.

همچنین در این جلسه معصومه خنفری فرماندار شهرستان کارون نیز به مورد مشابه‌ای در شهرستان متبوع خود اشاره کرد و گفت که برخی منهول‌های فاضلاب شهرستان توسط افرادی ناشناس با بتن‌ریزی، مسدود شده و ما اکنون در حال شکستن این بتن‌ها هستیم.

وی همچنین یادآوری کرد که برخی با فیلم برداری از آبگرفتگی‌ها و مشکلات فاضلاب و انتشار آن در فضای مجازی اقدام به تحریک مردم می‌کنند.

این اظهارات عالیپور و ‌خنفری اگر چه تلخ است اما این سئوال را به ذهن متبادر می‌کند که چه کسی یا کسانی در پشت این حوادث مشکوک هستند؟ آیا این حوادث اسرار آمیز را باید نتیجه یکسری رقابت‌های درون سازمانی دستگاهها برای خراب کردن رقیب دانست؟ و یا برعکس، باید سرنخ‌ها را در جاهای دیگر جستجو کرد و دست افرادی را در این ماجرا دید که می‌خواهند با اسم رمز تبعیض، منویات اربابان تجزیه‌طلب خارج نشین خود را در استان پیاده‌سازی کنند؟

بی‌گمان تشکیل تیم‌های حقیقت یاب مستقل برای رمز گشایی از این اتفاقات مشکوک می‌تواند راه را برای تکرار حوادث مشابه در آینده بسته و نقاب را از چهره پلید افرادی بردارد که می‌خواهند با برخی سناریو سازی‌های مصنوعی و اقدامات کور خرابکارانه، افکار عمومی جامعه را به سمت و سوی متامع شخصی یا گروهی خود منحرف سازند.

لذا در مخلص کلام در وصف این خرابکاران پرده‌نشین تنها می‌توان گفت:

« آنکس که منافع خود را در گرفتاری‌های مردم جستجو می‌کند به جغد شومی می‌ماند که در خرابه‌ها آشیانه می‌سازد»

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس بدون شک کار عوامل تجزبه طلب است باید به شدت با تجزیه طلبان برخورد شود باید خودشون و خانواده هاشونو نابود کرد