مطالبه مردم از شورای اشتغال ایجاد اشتغال پایدار است

خورنا__ فرماندار اندیمشک، مطالبه مردم از شورای اشتغال ایجاد اشتغال پایدار دانست و گفت: از هر فرصتی که به ایجاد حتی یک فرصت اشغال منجر شود، حمایت خواهیم کرد.

پیمان جهانگیری عصر امروز در نشست شورای اداری در سالن کوثر فرمانداری اندیمشک با بیان اینکه مطالبه مردم از مدیران در شورای اشتغال ایجاد اشتغال پایدار است، عنوان کرد: از کلیه ظرفیت‌های قانونی موجود برای رونق اقتصادی و اشتغال بهره خواهیم برد و از هر فرصتی که به ایجاد حتی یک فرصت اشغال منجر شود، حمایت خواهیم کرد.

وی مطالبه شهروندان از فرمانداری و نهادها و دستگاه‌های اجرایی را ایجاد اشتغال دانست و افزود: در زمینه ایجاد اشتغال کلیه مدیران، نخبگان جامعه دخیل و مسئول پیگیری اعلام کرد.

فرماندار اندیمشک، استفاده از صنعت میراث فرهنگی و گردشگری را از راه‌های مهم در رونق اقتصاد و اشتغال دانست و گفت: با بانک‌ها و اداراتی که در جلسات شورای اداری حاضر نشوند با استفاده از ظرفیت قانونی برخورد می‌شود.

وی افزود: برخی یا چون جوان ندارند و یا از اهمیت اشتغال و دغدغه جوانان بیکار مطلع نیستند در جلسات حاضر نمی‌شوند که با توجه به اهمیت موضوع اشتغال و مطالبه بر حق جوانان از هر شخصی که به مضوع مهم اشتغال احمال کاری کند برخورد قاطع انجام می‌شود.

جهانگیری با تاکید بر بنگاه‌های زودبازده و طرح‌های کارآفرینی تصریح کرد: باید از طرح‌های کوچک که زمینه اشتغال را با اعتبار اندک فراهم کرده غافل نشد و فضا را برای ایجاد بنگاه‌های اقتصادی کوچک و جذب کارآفرینان و فعالیت بخش خصوصی بیش از گذشته تلاش شود.

انتهای پیام/