ایجاد ۲۴۰ فرصت اشتغال در حوزه اشتغال روستایی و فراگیر شهرستان اندیمشک

خورنا_ رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک گفت: ۶۵ طرح اشتغال‌زایی در حوزه روستایی و فراگیر در شهرستان با عتباری بالغ ببر ۱۶۲ میلیارد ریال ۲۴۰ فرصت شغلی در اندیمشک ایجاد کرد.

سید ناصر حسینی در نشست شورای اشتغال در ساختمان کوثر فرمانداری اندیمشک اظهار کرد: دغدغه امروز جامعه، خانواده و جوانان در شهرستان، استان و کشور مبحث اشتغال بوده که باید با استفاده از منابع، اعتبارات و ظرفیت‌های منطقه در این زمینه برنامه‌ریزی گسترده اجرایی شود.

وی افزود: ۶۵ طرح اشتغال‌زایی در حوزه روستایی و فراگیر در شهرستان با عتباری بالغ ببر ۱۶۲ میلیارد ریال ۲۴۰ فرصت شغلی در اندیمشک ایجاد کرد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک با بیان اینکه مهارت می‌تواند اسباب اشتغال را فراهم سازد، گفت: در قالب طرح کارورزی ۷۲ نفر برای گزارندن دوره کارورزی معرفی شدند.

وی با اشاره به تخصیص ۳۴۰ میلیون ریال به حوزه اشتغال خانگی در اندیمشک تصریح کرد: ۱۵ طرح در حوزه اشتغال خانگی در اندیمشک تصویب و اعتبار مورد نیاز اختصاص داده شد.

حسینی با اشاره به ۱۱ طرح در حوزه مشاغل خانگی با اعتبار ۶۲۰ میلیون ریال افزود: ۸۷ طرح در حوزه طرح‌های خوداشتغالی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال مصوب و اعتبار مورد نیاز اختصاص داده شد.

انتهای پیام/