فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج بندرماهشهر در پیامی تحریم فرمانده سپاه خوزستان را سند افتخاری برای وی دانست

سرهنگ کریم بابایی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج بندرماهشهر در پیامی به تحریم فرمانده سپاه خوزستان واکنش نشان داد

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم .
دنیای مستأصل استکبار و زمامدار شقی آن ،آمریکای جنایتکار بار دیگر فرزندی از لشکر اسلام و فرمانده ای غیور و شجاع را در لیست تحریم خود قرار داد.

آری سردار رشید اسلام حسن شاهوارپور فرمانده مقتدر و مکتبی سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان از طرف آمریکا در راستای فهرست قبلی خود تحریم شد.

دشمنان قسم خورده اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی بدانند پاسداران این مرز و بوم دل به دنیا نبسته اند و فقط فدایی ملت و ذوب در اسلام و ولایت هستند و این سردار عزیز نه مالی دارد و نه سرمایه ای بلکه از مواهب دنیا مثل سایر همرزمان شهیدش جانی در دست دارد که تقدیم به اسلام و ولایت و ملت شریف ایران اسلامی می نماید.

در واقع این تحریم ظالمانه و جنایتکارانه افتخاریست بزرگ و مبارک برای آن سردار عزیز و همه همرزمانش در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی.

اینجانب ضمن تبریک و تهنیت به فرمانده دلاور و انقلابی سپاه خوزستان از طرف خود و پاسداران و تمامی بسیجیان و مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان قهرمان و ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان بندر ماهشهر این اقدام مذبوحانه آمریکای مستکبر را شدیدا محکوم و اعلام میدارم که:ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده.

فرمانده سپاه ناحیه ماهشهر
کریم بابایی