بازدیدمیدانی فرماندارویژه خرمشهرازظرفیتهای موجود درشهرستان

خورنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان خرمشهر ، محمد حیدری به منظور بررسی و شناسایی آسیب ها ، ظرفیت ها و  راقدامات صورت گرفته از مناطق مختلف شهرستان  بصورت سرزده بازدید بعمل آورد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر در راستای ساماندهی دستفروشان بازار روز و صفا و بررسی مشکلات آنها از بازار روز ، بازار امام علی ، بازار بزرگ امام رضا و بازار صفا بازدید بعمل آورد.

وی دراین بازدید ضمن گفتگو با چند نفر از بازاریان شرایط و مشکلات آنان را از نزدیک جویا و تمهیدات لازم را جهت بهسازی این بازارها در نظر گرفت.

بازدید از روستاهای حفار شرقی و غربی  از دیگر برنامه های معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر بود.

وی در حاشیه بازدید از روستاهای حفار غربی به خصوص روستای بدریه و معاف بر ایجاد اسکله و ساحل سازی تفریحی در این روستاها تاکید کرد و افزود: طبیعت و مناظر دل‌انگیز روستای بدریه یکی از بهترین نقاط گردشگری خوزستان در فصل پاییز و زمستان است.

حیدری خاطرنشان کرد: مردم عزیز این روستا می توانند با احداث واحدهای اقتصادی ، صنایع دستی تولید و برای فروش به شهرها و کشورهای دیگر صادر نمایند

معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر در ادامه بازدیدهای خود از مجموعه تفریحی ، بوم گردی و گلخانه ای رویای مادر واقع در حفار شرقی خرمشهر دیدن کرد.

 دکتر حیدری همچنین  از سد سلولی  بهمنشیرکه از پروژه های شاخص و  نیمه تمام شهرستان می باشد بازدید بعمل آورد و دستورات لازم جهت تکمیل پروژه به مسئولین ذیربط صادر کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *