حق آلایندگی شهرستان هندیجان از شرکت نفت و گاز گچساران مشخص شد 

 

حق آلایندگی شهرستان هندیجان از شرکت نفت و گاز گچساران مشخص شد

محسن شعبانی نماینده شورای شهرستان هندیجان در شورای استان خوزستان در گفتگو با خبرگزاری خورنا اظهار داشت: با تلاش و برنامه ریزی دقیق و عملی به همت مدیر کل سابق و فعلی اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان، امام جمعه شهرستان، نماینده مجلس شورای اسلامی، شهرداری و شورای شهر هندیجان و مقام های قضایی حق آلایندگی شهرستان هندیجان از شرکت نفت و گاز گچساران با ضریب آلایندگی مشخص و از طرف اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان در لیست واحد های تولیدی آلاینده استان خوزستان ( تبصره یک ماده ۳۸ قانون مالیات بر ارزش افزوده ) قرار گرفت.

وی گفت: امیدواریم با توجه به قانون ذکر شده هر چه سریعتر اداره کل امور مالیاتی استان خوزستان نسبت به دریافت و پرداخت این حق آلایندگی به شهرستان هندیجان اقدام نماید .

شعبانی گفت: علاوه بر دریافت حق آلایندگی حوزه نفت و گاز گچساران از بقیه واحد های تولیدی آلاینده با یک برنامه ریزی عملی و منسجم و کمک و همیاری مسئولین بتوانیم حق آلایندگی به نحوه کامل دریافت نماییم .

وی افزود: امید است مسئولینی که قبول نمیکردند شهرستان هندیجان زمره شهرستان های بهرمند از شرکت گاز نفت و گاز گچساران شود با رعایت مفاد قانونی هر چه سریعتر نسبت به جذب و بهره گیری جوانان بومی شهرستان در این صنایع اقدامات لازم را به عمل آوردند.

ایشان خاطر نشان کرد: انشالله با جذب منابع مالی ذکر شده شاهد تغییرات در بخش های مختلف شهرستان هندیجان باشیم و این قول را به مردم هندیجان خواهیم داد تا لحظه آخر در دریافت حق آلایندگی صنایع مربوط به شهرستان هندیجان تلاش نماییم.

وی در پایان گفت: از تلاش های اعضای شورای اسلامی شهر در دوره چهارم و شهردار سابق هندیجان در دریافت عوارضات حق آلایندگی نفت و گاز آغاجری و بقیه حوزه ها کمال تشکر و قدردانی را دارم.