برگزاری جشنواره قرآنی اسفندماه در مسجدسلیمان

به خبرگزاری خورنا مسجدسلیمان //  شنبه ۲۱ دی ماه ۹۸ در محل دفتر مدیریت آموزش و پرورش مسجدسلیمان با حضور دکتر رفیعی دهکردی معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان ، بلاسم رییس اداره و حسین زاده کارشناس مسئول اداره قرآن ، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان جلسه توجیهی و صدور ابلاغ مسئولین کمیته های برگزارکننده این جشنواره تشکیل گردید .

دکتر رفیعی دهکردی ضمن گرامیداشت ایام  فاطمیه(س) و شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت باید به مجموعه آموزش و پرورش مسجدسلیمان بابت فعالیت های خوب این مدیریت در حوزه پرورشی تبریک گفت. وی اعلام نمود جشنواره قرآنی در ۱۲ محور قرآنی، با حضور ۱۵۰۰ دانش آموز از چند شهرستان استان خوزستان به میزبانی مسجدسلیمان برگزار می شود.
وی در ادامه بیان داشت که ما [در اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان] روی مسجدسلیمان در بحث پرورشی حساب باز کرده ایم.
بلاسم رییس اداره قرآن ، عترت و نماز نیز با تشکر از مدیریت آموزش و پرورش مسجدسلیمان بابت پذیرش میزبانی این جشنواره بیان داشت با آوردن جشنواره قرآنی در مسجدسلیمان بدون شک خیر و برکت قرآنی در این شهر نازل خواهد شد و ما [در این راه] سربازان داودی هستیم .
حسین زاده کارشناس مسئول اداره قرآن عترت و نماز اداره کل نیز در ادامه اظهار داشت قصد ما از برگزاری این جشنواره این است که کاری مشابه پیاده روی اربعین را به انجام برسانیم و هدف از این جشنواره کار تربیتی است نه مسابقه

داودی مدیریت و عیدی وندی معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان نیز با گرامیداشت مناسبت های شهادت حاج قاسم سلیمانی و ایام فاطمیه(س) ابراز امیدواری کردند این جشنواره به بهترین شکل ممکن در مسجدسلیمان اجرا گردد .