اداره مسکن و شهرسازی شادگان مسکن مهر را حمایت کند

خورنا: معاون فرماندار شادگان گفت: به‌منظور تسریع در اتمام آبرسانی و زیرسازی محوطه سایت مسکن مهر شهرستان، اداره مسکن و شهرسازی شادگان باید نسبت به جمع‌آوری مصالح در معابر تصمیماتی را اتخاذ کند.

عبدالزهرا سنواتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین طرح‌های دولت نهم و دهم در راستای خانه‌دار کردن اقشار کم‌درآمد جامعه اجرای طرح مسکن مهر است.

وی افزود: این طرح، مشکل مسکن بسیاری از خانواده‌ها و اقشار کم‌درآمد را برطرف خواهد کرد و در همین راستا استقبال مطلوبی نیز از آن صورت گرفته است.

معاون فرماندار شادگان با اشاره به این‌که تعاونی مسکن مهر این منطقه نیز با همت هر چه تمام درصدد تکمیل و ساخت واحدها بوده و در این زمینه از هیچ کوششی فروگذار نیست، گفت: این پروژه در شادگان حدود یک سال و نیم است که آغاز شده و مردم نیز در این مدت تعامل خوبی با تعاونی‌ها برقرار کرده‌اند.

وی ادامه داد: در راستای تکمیل هر چه سریع‌تر پروژه مسکن مهر شهرستان باید سایر دستگاه‌های اجرایی نیز در کنار تعاونی‌های مسکن مهر حضور یافته و این مهم را محقق کنند.

سنواتی در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان تصریح کرد: به‌منظور تسریع در اتمام آبرسانی و زیرسازی محوطه سایت مسکن مهر شهرستان، اداره مسکن و شهرسازی شادگان باید نسبت به جمع‌آوری مصالح در معابر تصمیماتی را اتخاذ کند.

وی در پایان گفت: عمران و آبادانی شهر جز با تلاش و تعامل مضاعف مردم و مسئولان محقق نمی‌شود که در این زمینه شهرستان شادگان همواره پیشتاز است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *