نمایشگاه پاییزه امیدیه برپا شد

خورنا : شهرام عیسی‌زاده اظهار داشت: نمایشگاه پاییزه امیدیه در آستانه بازگشایی مدارس و با هدف تامین نیاز خانواده‌های دانش‌آموزان گشایش یافته است.
به گزارش خورنا و به نقل از فارس، وی ادامه داد: همزمان با اجرای طرح هدفمند‌سازی یارانه‌ها و لزوم برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم و فروش فوق‌العاده پاییز امسال نیز نمایشگاه فروش پاییزه در امیدیه با همکاری اصناف و بازاریان برگزار برپا شد.
رئیس اداره بازرگانی امیدیه افزود: این نمایشگاه امسال با ۸۰ غرفه به شهروندان و خانواده‌های دانش‌آموزان تا ابتدای مهرماه خدمات فروش ارائه می‌دهد.
وی با اشاره به تخفیف ۱۵ تا ۲۰ درصدی اقلام عرضه شده در این نمایشگاه، ادامه داد: کیفیت اقلام عرضه شده یکی از مهم‌ترین اولویت‌هایی است که در این نمایشگاه موردتوجه ویژه قرار گرفته است.
عیسی‌زاده با اشاره به اطلاع‌رسانی‌های انجام شده در خصوص برگزاری نمایشگاه فروش پاییزه، تصریح کرد: این نمایشگاه با حضور ۲۰ تا ۳۰ درصد بازاریان بومی برگزار شده و مابقی غیربومی هستند.
وی در ادامه گفت: اداره بازرگانی با همکاری مجمع امور صنفی این شهر به‌‌صورت مستمر بر عملکرد و فروش این نمایشگاه نظارت می‌کنند.
رئیس اداره بازرگانی امیدیه اضافه کرد: با توجه به آغاز فصل بازگشایی مدارس مانور نظارتی ویژه این فصل با تمرکز بر واحدهای صنفی عرضه‌کننده پوشاک، لوازم‌تحریر و … در حال برگزاری است.
وی افزود: مردم تاکنون همکاری مطلوبی در راستای اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها و افزایش قیمت‌ها با اداره بازرگانی داشته‌اند.
عیسی‌زاده با اشاره به تخفیف ۱۵ تا ۲۰ درصدی اقلام عرضه شده در این نمایشگاه، خاطرنشان کرد: دفتر بازرسی ویژه رسیدگی به شکایات مردمی نیز در این نمایشگاه مستقر شده است.
وی افزود:‌ مردم در راستای کنترل و تنظیم بازار باید گزارشات تخلف را به بازرسان اداره بازرگانی گزارش یا به تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.
رئیس اداره بازرگانی امیدیه از مردم خواست همکاری لازم را با بازرسان و اداره بازرگانی در راستای تنظیم و کنترل بازار داشته باشند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *