اجرای طرح جنگلانه در بندرماهشهر/ غرص ۲۰۰۰ نهال مثمر در مرحله اول

 

موسسه پیشگامان حیات سبز با همکاری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرماهشهر طرح جنگلانه در بندرماهشهر اجرا شد.

 

پنجشنبه ۱۹ دی ماه ۹۸ طرح سراسری جنگلانه با حضور جمعی از مسئولان شهرستان بندرماهشهر و فعالین محیط زیست، شهروندان و دانش آموزان مدارس در کیلومتر ۱۰ جاده بندر ماهشهر-رامشیر اجرا شد.

 

عبدلله رشیدی زاده رئیس هیئت مدیره موسسه پیشگامان حیات سبز بندر ماهشهر که مجری و برگزار کننده این طرح بود بیان کرد: طرح جنگلانه یک حرکت مردمی برای ایجاد فرهنگ حفاظت و احیای محیط زیست و احیای مراتع جنگلی آسیب دیده است.

 

وی ادامه داد: در شروع این طرح و با حضور و همکاری شهروندان بیش از ۳۰۰ نهال مثمر کُنار کاشت شد که در ادامه قرار است به واسطه پیمانکار و نظارت موسسه پیشگامان حیات سبز این عدد به ۲۰۰۰ نهال برسد.

 

وی افزود: در طرح جنگلانه که بصورت استانی و با همکاری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری در حال برگزاریست علاوه بر کاشت نهال نظارت و نگهداری مستمر از این نهال‌ها پیش بینی شده است.

 

در ادامه سجاد حیدری مدیر عامل موسسه پیشگامان حیات سبز در اشاره به حفظ و نگهداری از نهال‌های غرص شده اظهار کرد:جهت آبیاری و و نگهداری از نهال های غرص شده در طرح جنگلانه که با همکاری و حضور شهروندان در حال برگزاریست پیمانکاری از سوی منابع طبیعی معین شده است.

 

در پایان اجرای این این برنامه از تمامی دوستداران محیط زیست و مسوولانی که در اجرای این طرح همکاری داشته‌اند تقدیر و تشکر شد.

 

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس اینگونه طرحها باید با حمایت صنایع مستقر در خوزستان در سراسر استان اجرایی شود شما رسانه های استاک نیز خود را موظف به پیگیری کنید