تعفن فاضلاب در آبادان بیداد می‌کند

خورنا: نماینده مردم آبادان در مجلس با بیان این‌که تعفن فاضلاب در مناطق مختلف شهرستان آبادان بیداد می‌کند، گفت: شرکت آب و فاضلاب خوزستان متأسفانه پاسخگوی حجم بالای مشکلات مردم آبادان در زمینه فاضلاب نیست.

محمدسعید انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار داشت: وضعیت فاضلاب بسیاری از مناطق شهرستان آبادان نارضایتی شهروندان را برانگیخته است.

وی افزود: با این‌که طرح جامع فاضلاب شهری در منطقه در حال اجرا است اما صرف این‌که این پروژه بلندمدت در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد و تا آن زمان خدمات کوتاه مدتی به شهروندان ارائه نشود، صحیح نیست.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: فاضلاب بیشتر مناطق و محله‌های این شهرستان فوران کرده و این امر به‌ویژه در فصل بارندگی شدت می‌یابد.

وی تصریح کرد: مردم در تردد و حتی استشمام در این مناطق دچار مشکل شده و هیچ راهی جز تحمل و صبوری و در نهایت مراجعه به دفاتر نمایندگان مجلس خود در شهرستان ندارند.

انصاری با اشاره به این‌که بیشتر مراجعات مردمی به دفتر من در راستای رفع مشکلات فاضلاب محله و مناطق مسکونی شهروندان است، گفت: به‌دنبال گلایه‌مندی بازاریان خیابان امام‌خمینی (ره) روز گذشته بازدید از این منطقه داشته و به معضل فاضلابی مشهود در این خیابان واقف شدم.

وی در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان باید در این خصوص تمهیداتی جدی بیندیشد چراکه مردم این شهرستان به حق در این زمینه در مضیقه هستند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که تعفن فاضلاب در آبادان بیداد می‌کند، عنوان کرد: شخصاً بارها این قضیه را از استان پیگیری کرده اما هیچ پاسخ و ادله قاطع‌ کننده‌ای را دریافت نکرده‌ام.

وی ادامه داد: باید به همت مضاعف شرکت آبفای استان خوزستان هر چه سریع‌تر تمهیدات کوتاه مدتی در این خصوص اندیشیده و در مناطق مشکل‌دار شهرستان آبادان اجرایی شود.

انصاری در پایان تصریح کرد: ایجاد و برخورداری از شبکه مطلوب فاضلاب یکی از بدیهی‌ترین خواسته‌های شهروندان است که مردم این منطقه از آن بی‌بهره‌اند.