سردار شهید قاسم سلیمانی بر تن دشمنان اسلام و انقلاب لرزه می انداخت

حمله ای که منجر به شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی شد، فاقد ارزش نظامی و اطلاعاتی بود

به گزارش خبرگزاری خورنا از اندیمشک آئین تلاوت زیارت عاشورا و پاسداشت سردار شهید قاسم سلیمانی با حضور پرشور مردم شهر یکهزار شهید اندیمشک در هیئت بیت الزهرا(س) برگزار شد.

فریدون حسنوند، در این آئین باشکوه و معنوی سردار شهید قاسم سلیمانی شهید محور مقاومت، جهان اسلام و اسوه اخلاق دانست و اظهار داشت: پس از اعلام خبر شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی مردم در سرتاسر جهان به برگزاری آیین های سوگواری و عزاداری پرداختند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی نقش سردار شهید قاسم سلیمانی در انتقال پیام انقلاب و ساماندهی رزمندگان جبهه های مقاومت و بسیج نیروهای مردمی در مبارزه با گروه های تروریستی و تکفیری را ممتاز دانست و با بیان این که سردار شهید قاسم سلیمانی بر تن دشمنان اسلام و انقلاب لرزه می انداخت، عنوان کرد: سردار سلیمانی پیشتاز راه ولایت و تبعیت از مقام معظم رهبری و امام راحل بود.

او با اشاره به این که سردار شهید قاسم سلیمانی یکی از مبارزان راه حق بود و قطعا وی از شهادت خود خوشنود است، گفت: راهی که با مبعث حضرت رسول اکرم(ص) آغاز و با شهادت حضرت علی(ع) و حسین(ع) ادامه داشته است، با اهتزاز پرچم صاحب الزمان(ع) به پایان می رسد.

حسنوند شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی را یک اقدام ناجوانمردانه دانست و با بیان این که حمله ای که منجر به شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی شد، فاقد ارزش نظامی و اطلاعاتی بود، بیان کرد: سردار شهید قاسم سلیمانی در میان مردم بود و در راه اهل بیت(ع) ماندگار شد.

او با اشاره به این که سردار شهید قاسم سلیمانی در مظلومیت و غربت به شهادت رسید، ادامه داد: سردار شهید قاسم سلیمانی توانست نقش مهمی در تامین امنیت ایران اسلامی و دفاع از جبهه های مقاومت و حرم های متبرک اهل بیت(ع) از خود به ثبت برساند.

رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که راه سردار سلیمانی زنده است، بیان کرد: شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی انتقام مشترک آمریکا، اسرائیل، امارات و عربستان و حامیان آن ها از رزمندگان جبهه مقاومت و تلاشی بر جبران شکست های متعدد آن ها بود .

او با بیان این که به زودی انتقام دردناکی از دشمنان اسلام و انقلاب گرفته می شود، گفت: خون بهای شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی حمله و آسیب به نیروهای نظامی آمریکا و کشتن نتانیاهو نیست، خون بهای سردار شهید سلیمانی آزاد سازی قدس و خانه خدا بوده و این معبر بازگشایی شده است.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی را نشانه ضعف و خفت آمریکا، اسرائیل و متحدان منطقه ای آنان دانست و گفت: سردار شهید قاسم سلیمانی مانع از تسلط دشمنان بر کشورهای اسلامی و سقوط دولت های آنان و تحقق نقشه های آنان شد.

حسنوند با اشاره این که آمریکا و متحدان آن به بن بست رسیده و مجبور به توسل به ترور و خشونت و شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی شد، عنوان کرد: راه سردار شهید قاسم سلیمانی ادامه منطق عاشورا و قدرت بخش منطق مستضعفان است و این راه با قدرت و با رهنمودهای مقام معظم رهبری ادامه دارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *