لیگ برتر فوتبال خوزستان/شاهین هندیجان حرفی برای گفتن نداشت

خورنا: تیم  شاهین هندیجان هفته سیزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر خوزستان را با شکست سنگین پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرنگار خورنا، در یک هوای مه آلود و سرد زمستانی عصر روز جمعه هشتم دیماه در استادیوم تختی هندیجان دو تیم شاهین و فرهنگ رامهرمز به مصاف هم آمدند که این بازی با نتیجه پر گل ۴ بر ۱ به سود تیم میهمان خاتمه یافت.

شاهین و فرهنگ در حالی در سیزدهمین روز مسابقات رودروی هم قرار  گرفتند که فرهنگ با ۲۱ امتیاز در رده دوم جدول و شاهین با ۱۳ امتیاز در رده سیزدهم جای گرفته بود و برای صعود به رده های بالاتر فقط به پیروزی و کسب هر سه امتیاز فکر می کرد.

شاهین که به یک برد حساس و حیاتی نیاز داشت با یک اشتباه، شیرازه این تیم از هم پاشید. این اشتباه از سوی دروازه بان این تیم در دقیقه دو بازی اتفاق افتاد که منجر به اخراج، پنالتی و گل حریف شد.

پس از این گل شاهین به تکاپو افتاد و حملات نه چندان حساب شده ای را آغاز کرد تا اینکه در دقیقه ۳۰ امیر مکینه کار مهاجم تیم شاهین کار را به تساوی کشاند.

در ادامه فرهنگ با یک بازی منطقی و استفاده از طول و عرض زمین هر لحظه خود را به دروازه شاهین نزدیکتر می کرد که حاصل آن دو گل دیگر بود تا نیمه اول را با پیروزی سه بر یک به رختکن برود.

در نیمه دوم شاهین ها برای جبران مافات وارد زمین شدند و نمی خواستند در مقابل تماشاگران خود شکست بخورند اما این تیم که ده نفره به بازی ادامه می داد یک بازیکن دیگرش نیز از زمین بازی اخراج شد تا کار برای این تیم بسیار سخت شود و گل چهارم را نیز دریافت کند تا در روزی که شاهین آن سیمای همیشگی را نداشت و یک نوع آشفتگی و خستگی در بین بازیکنان این تیم مشهود بود و بی هدف نشان می دادند شکست سنگینی را در خانه  پذیرا باشند.

قضاوت این دیدار  را امین قشفایی با کمکهای رضا قیم و شهرام قهرمان دست بر عهده داشتند.

برای فرهنگ هاشم سیاه پور(پنالتی)، محمدمالکی، رضا احمدی و صادق صدریان گلزنی کردند و تک گل شاهین را ” امیر مکینه کار” به ثمر رساند.

گزارش از یونس عبادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *